• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

IRCnet vai QuakeNet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IronSteel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

IRCnet vai QuakeNet - Irkki.

• IRCnet

Ääniä: 0 0,0%
  • QuakeNet

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
[00:47] <TurhaVandaali> foorumille äänestys että kumpaa servoa käytetään (ircnet voittaa kuitenki) ja sitte vaa kaikki sinne...

Porukka on jakautunu kahdelle eri servulle
pitäis päättää kummalla oltaisiin niin olisi tuo keskustelu helpompaa.

Jos et tiedä mitä ovat ircnet/Quakenet niin
http://fi.wikipedia.org/wiki/IRC

http://www.marttiservo.com/
tounge.gif

ircnet... Tosin, mua hämää, ku himas käytän tätä @450 verkkoa, ni en oo vielä löytäny mitä irc palvelinta kuulus käyttää... mut siitä huolimatta ircnet.

Sen perusteella mitä oon kumpaakin käyttäny ni ei voi muuta sanoo ku että IrcNET on täynnä asennevammaista läppää jossa "hei mä vedin vaimoani turpaan tänään" -"hahahaha" tyyliset jutut loistaa.

Vastaavasti Quakenettiä porukat selittää varhaisteinien temmellyskentäksi, mutta hiton paljon kypsempää juttua Qnetissä kyllä oon todistanu kuin mitä IRCnetissä. eikä nyt puhuta yhestä eikä ees kymmenestä kanavasta, missä tätä oon todistanu.

Ikinä en tuu IRCnetiä käyttämään paitsi Assemblyillä jonka virallinen kanava löytyy IRCnetin puolelta... muussa tapauksessa Qnet for the win.

Sen perusteella mitä oon kumpaakin käyttäny ni ei voi muuta sanoo ku että IrcNET on täynnä asennevammaista läppää jossa "hei mä vedin vaimoani turpaan tänään" -"hahahaha" tyyliset jutut loistaa.

Vastaavasti Quakenettiä porukat selittää varhaisteinien temmellyskentäksi, mutta hiton paljon kypsempää juttua Qnetissä kyllä oon todistanu kuin mitä IRCnetissä. eikä nyt puhuta yhestä eikä ees kymmenestä kanavasta, missä tätä oon todistanu.
Milläköhän kanavilla säkin oot ollu, toisaalta en kyllä välttämättä halua ees tietää.

Tällähetkellä irc.song.fi esim näyttää kanavamääräksi melkein 46 000kpl, joten mahtuuhan sinne varmaankin niitä vaimonhakkaamiskanaviakin.

Quakenettiä käytän enempi, mutta pistetään ääni ircnettiin, ku tuntuu, että siel on aktiivisempaa toimintaa.
Tosin ku ÄmIrkkiä käyttää, niin voi idlata molemmilla servereillä samanaikaisesti, kuten yks .org!:lainen eilen kanavalla opasti!
biggrin.gif

Quakenettiä käytän enempi, mutta pistetään ääni ircnettiin, ku tuntuu, että siel on aktiivisempaa toimintaa.
Tosin ku ÄmIrkkiä käyttää, niin voi idlata molemmilla servereillä samanaikaisesti, kuten yks .org!:lainen eilen kanavalla opasti!  
biggrin.gif
En käytä äm-irkkiä ja silti olen molemmissa ;) Ääntäni en anna kummallekaan, molempiin voin tulla.

Quakenet mielellään, ei viitsisi yhden kanavan takia Ircnetissä hengata
smile_org.gif

Uskallan jopa väittää että nykyään Qnet on Ircnetiä toimintavarmempi servujen suhteen, on siellä muitakin kun niitä cs-peeloja.

Back