Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
S^Hansu sanoi:Olen tässä jonkun aikaa käyttänyt Discordia yhdentyyppisenä chattikanavana. Mitä kanavan tekeminen Orgille edellyttää? Tuo toimii loistavasti Tiettyyn pisteeseen asti, joka tuskin täyttyy huomioiden kuinka vähän porukkaa koskaan Irc puolellakaan oli aktiivisesti.
Tässä ihan liipasimella laittaa servu pystyyn...![]()

S^Hansu sanoi:Olen tässä jonkun aikaa käyttänyt Discordia yhdentyyppisenä chattikanavana. Mitä kanavan tekeminen Orgille edellyttää? Tuo toimii loistavasti Tiettyyn pisteeseen asti, joka tuskin täyttyy huomioiden kuinka vähän porukkaa koskaan Irc puolellakaan oli aktiivisesti.
Tässä ihan liipasimella laittaa servu pystyyn...![]()
harriyt sanoi:Kysyisin että onko Orgilla jokin otsikossa mainitun tyylinen pikaviestintäkanava olemassa? Nuorena 70-luvun lapsena kun on jotenki tottunu sellaasiin.
massajaska sanoi:IRCnetistä löytyy #moottoripyora.org -kanava
Täytyy sanoa että mukava paikka ollu ensimmäisen vuoden ajan. Paljon mukavia ihmisiä joiden kanssa jauhaa ties mistä.HulHul sanoi:Itse discordia käyttäneenä, olisi hienoa jos olisi kyseiselle foorumille ellei jopa sit ihan universaali suomalainen moottoripyöräily discord.
Eli asiaan. Tietääkseni ei ole vielä tehty mitään kokeilua, joten tässä linkki discordiin. https://discord.gg/vetHhrjn4M
Foorumin moderaattorit/adminit/omistajat iskekää viestiä niin laitan teille suoraan oikeudet serverin ylläpitämiseen ja valvomiseen. Kasataan yhdessä tästä mukava paikka keskustella moottoripyöräilystä ja miksi ei muista elämän suurista kysymyksistä.![]()