• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Intin kenkälankki ja ajosaappaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zergio
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joskus tuli armeijasta hamstrattua pari tuubia kenkälankkia ja eipä ole vielä käyttöä löytynyt. Mietin vaan tässä että mitähän MP-asun saappaat tykkää jos sillä hinkkaisi ne mustiksi ja kiiltäviksi?
idea3.gif

Huono puolihan on se että lankki värjää voimakkaasti, mutta haittaako kun saappaat ovat jo valmiiksi mustat. Ja lankki kyllä pitäisi pinnan kunnossa. Kyseessä ovat siis melko uudet ja kulumattomat saappat, ei kuitenkaan gore-texit.

Se plankki on parasta mitä on, kaikkiin mustiin jalkineisiin.
(henkilökohtainen näkemys)

Samaa mieltä - priima kamaa varsinkin se vanhempi se suomalainen. Tämä uudempi on vissiin germaaniasta, mutta ei se huonoa ole sekään.

Kyllä mä sitä oon käyttäny kaikkiin mahdollisiin nahkajalkineisiin.. Eikä mitään ongelmia.

Intin lankilla omat ajokengät on tullu lankattua. Loistoainetta mun mielestä.
Siihen päälle sitte vielä sellanen Nahkiss tms kerros ni ei paljo vety jalat sateella
smile_org.gif

Itse ostin juuri uudet Diadoran nahkasaappaat ja aattelin samaa asiaa. Sattuu olemaan sitä intin lankkia muutama tuubi varastossa.
talktohand.gif

Vähän aiheesta poiketen, oliko jotain mitä ei saa / pitää laittaa gore-texsaappaan päälle? (Alpinestars SM-X)

Intin lankki voitti viime talvena erään lehden järjestämän lankkikisan. Paras peitto, kiilto ja pysyvyys. Makua ei testattu. Sopii parhaiten nahkapinnalle, mokalle ei suositella.

Kiitos vinkistä. Taas kerran nähtiin, että kannattaa seurata ORG!:n foorumia.Teenkin tässä juniorille tilauksen, se kun parhaillaan käy armeijaa
tounge.gif
.

Back