• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Intikka hyytyy, mikä vikana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pyörällä voi ajaa muutaman sadan metrin matkan, sitten se tiputtaa toisen pytyn pois toiminnasta ja muutaman sekunnin jälkeen koko kone sammuu, eikä starttaa, kuin vasta tunnin seisonnan jälkeen.
veryangry.gif

Tuntuu siis siltä, että bensan syötössä olisi jotain vikaa. Tankissa oleva suodatin on puhdas, bensapumppu toimii... Kaasarit voivat olla paskaiset, mutta kun on tuo peukalo lähes keskellä kämmentä, niin en viitsisi heti lähteä kaasareita irroittamaan ja putsailemaan, saan vaan enemmän hallaa aikaiseksi.

Onko jollakin täsmätietoa, että mikä mopoa voisi vaivata?? Kuitenkin pyörä toimii hyvin sen muutaman sadan metrin matkan??? Niin luulis, että kaasarit olis ok. Onko letkuissa sitten jotain skeidaa.... v*tuttaa rankasti, kun ei pääse ajamaan. Auttakaa ny!

Se bensansuodatin voi olla niin huonosti virtaava ettei päästä bensaa riittävästi läpi. Kokeile miten toimii ilman sitä!

Kyllä noilla suodatimilla on ajanmyöten tapana mennä tukkoon eli jos se ennen toimi niin ei se tarkoita sitä että se nyt toimii
nixweiss.gif

Eli kantsii tsekata mun mielestä.

Tankki oli maalauksessa vappuna, jonka jäkeen sen kasasin. Silloin suodatin näytti kyllä ihan puhtaalta ok-kuntoiselta. Kannattaako silti kokeilla? Olen kyllä valmis tyhjentämään tankin ja poistamaan suodattimen.

Jos suodatinta ei käytetä, niin voikos siitä olla jotain vahinkoa peruskäytössä ? (eli ei laiteta hiekkaa tankkiin
biggrin.gif
)

Olettaen että tankkiin ei joudu mitään ylimääräistä niin eikai siitä isompaa haittaa ole
smile_org.gif
Mutta ku jostain ihmeellisestä syystä sinne jotain mönjää aina jostain menee. Suodatin voi olla tukossa vaikka silmään näyttääkin puhtaalta. Voi olla että ne tankin hiontapölyt on nyt tukkinu sen
nixweiss.gif

Oukkei, lähden siis tankkia tyhjentämään. Toivottavasti Suomi pärjää Venäjälle lätkässä ekan erän ilman mun kannustusta....

Kiitokset kaikille tähän mennessä - lisää vinkkeja saa laittaa.

Juu - ei olisi pitänyt lähteä tankkia tyhjentämään - Suomi hävisi.

No joka tapauksessa tankki on nyt tyhjä ja suodatin poistettu. Ei siinä mitään huomattavaa kuonakerrosta päällä ollut, mutta kokeillaan nyt ilman sitä.

Huomenna uutta bensaa tankkiin ja testinkiä testinkiä.

Saahan tankki korvausilmaa poistuneen polttoaineen tilalle, eli auttaako jos poistaa tankin korkin ja yrittää käynnistää uudelleen.

Kokeilin jo aiemmin korkitta päristelyä, mutta ei auttanut.

Intikkaklubiinkin olen liittynyt jo aikoja sitten, mutta tunnarit heidän foorumiinsa eivät ole vielä päätyneet minulle asti...

Kai se sit siellä kaasarissa on, kohon venttiilit???

Varmaan sammuu jos paikallaan pöristelee pidempään?

Ja se amerikkalainen mutterilinko on sitten ihan puolivalmiste
033102bebe_1_prv.gif

Oli kans joskus intikka 14.. eikä se ollu koskaan kunnossa, joku rähmäkäpälä oli modannu sitä sun tätä, mutta eiks noita HD:kin korjailla koko ajan.. myy pois.. osta pyörä millä pääsee perille ja nopeesti
062802moto_prv.gif

Back