Tiedän aika tarkkaan miltä aloittajasta tuntuu..olen itse myös taipuvainen saamaan paniikkikohtauksia, ja niin ennen käsittelyä ja inssiä oksennus lensi, mutta mulla auttaa yleensä se, että antaa itsensä sen yhden kerran oksentaa (joo, kuulostaa aika karulta, mutta sillä selviän).
Otin ennen kokeita 2 x 75 min ajokerrat ihan vain saadakseni rutiinia, ja ilmeisesti se auttoi, koska niin käsittely kuin inssi meni ekalla läpi. Tein myös ihan kävellen tehtäviä, esim pujottelun tein ihan kävellen MONTA kertaa ja hain ne kiintopisteet, joihin katseen kohdistamalla sen pyöränkin saa käännettyä mukaan. Sitä ei koskaan voi terottaa tarpeeksi, että se pyörä tosiaan kääntyy katseen mukana ihan siinä sivussa.
Ja minä ihan vain ajelin ja tein ne lisätunnit käsittelytehtäviä. Välillä ope leikki inssiä, mutta suurimman osan ajasta ope vain katseli ja antoi ohjeita. Tutustuin ja tutkin pyörää: mitä se tekee kun mä teen näin tai noin, pyöritin ja pelleilin. Kun sain sen tietyn "ystävyyden" rakennettua pyörän kanssa, niin päästessäni pyörän päälle mut valtas tietty rauha sen paniikin sekaan..
sori pitkä eepos, mutta tsemppiä, sä osaat kyllä. Ja sä tiedät sen.