Imatran ajot 2026

Morjesta. Olis kiinnostusta lähtee tonne Imatran ajoihin kun en ikänä oo ollut. Ja mulla ei kauheesti oo kavereita kellä on pyörä. Niinni olisko täällä mitään seuruetta kenen mukaan pääsisi mahdollisesti Imatran ajoihin ja jos joku yömajoitus kanssa olisi tilaa jossain? Olen varsinais Suomesta Laitilasta ite 31v mies 😁 pistäkee viestiä niin katotaan 😁

Yksin olen mieki ajellu, jutellu matkan varrella tapaamiani kanssa. Ajat liene Tampereen kautta? Yö paikan(vaatimattoman) olen aina löytäny, ajellut niin pääväyliä kuin myös hiljaisempia reittejä. Vanhana pappana st 1100;lla olen liikennevirran mukana pysyny. Völjyyn vaan.

Yksin olen mieki ajellu, jutellu matkan varrella tapaamiani kanssa. Ajat liene Tampereen kautta? Yö paikan(vaatimattoman) olen aina löytäny, ajellut niin pääväyliä kuin myös hiljaisempia reittejä. Vanhana pappana st 1100;lla olen liikennevirran mukana pysyny. Völjyyn vaan.
En oo ihan varma mistä sinne ajelisin ku en oo karttaa vielä kattonut mutta varmaan sieltäkin onnistuu kyllä tulla

Back