• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Iltasanomat 14.08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dellas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro!!
Ajaessani Kuhmosta Tampereele Satasen rajoituksella, olin "ohitettavana" , kunnes nostin vauhdin 120:een.Vielä riitti muutama takarenkaan leveydestä kiinnostunut nelijalkainen imussa ja suhahteli ohi.Nostin vauhdin ****km/h ja sain ajella rauhassa.
Totuuden himmeä kajo kuitenkin paistaa tuosta IS:n kirjoituksessa, 1:n promillen varmuudella.
Eli se koira älähtää jne..Tunnen Ruotsalaisia, jotka eivät ole homoja, tunnen intialaissyntyperäisiä Suomessa asuvia vähemmistöön kuuluvia kansalaisia, jotka tekevät töitä jne..
Itse kuljen autolla, moottoripyörällä, polkupyörällä ja kävelen.Liikennettä olen seurannut eri vinkkeleistä ja oppinut paljon muiden virheistä.Siis jotkut töppöilee, jotkut ei/EI KOSKAAN?
Aihetta sivuten:
http://www.mcmeijeri.com/tietoisku.html

No... olihan vuodatus
eek.gif

Varmaan tuon alkuperäisen kirjoituksen kirjoittaja selaa näitä mopofoorumeita ja nauttii saamastaan huomiosta?
Ei tuollaista tutkimusta kukaan tee.
Ja toisekseen...jos ei kuukauden aikana bongaa pääkaupunkiseudulla kuin 119 motoristia, niin pussi on päässä.
Se mitä siellä pyöriä liikkuu päivänkin aikan, täytyy olla tuhansia...
Siis selvä huomionkipeä kirjoittelija...jolla ei muuten taatusti ole vaimoa...
biggrin.gif

provo kait se. tien päällähän sitä provoilua vasta näkeekin.

jos ei ole provo niin minun sympatit on sen vaimon puolella. ei oo varmaan jaksanu v*ttuilla miehen tilastoimisista niin ukkopa sitten antaa kaikkien ymmärtää että vaimo on innolla mukana. mitähän lie vaimo oikiasti ajattelee mopopojista...
wink.gif

Turhaan tuosta "TUTKIMUKSESTA" on ottaa hernemaissipaprikaa sieraimiin.
Kyllähän se valitettavasti on totta, että joukkoomme mahtuu räyhäkuskeja, jotka eivät piittaa liikennesäännöistä ja vaarantavat turhaan omaa ja muidenkin turvallisuutta.
Itse olen mielestäni asiallinen ja turvallinen kuski, mutta aina joskus ne sarvet kasvavat päähän ja vauhti kiihtyy. Onhan se törkeän hauskaakin joskus vähän päästellä - mutta tyhmää.

Ilmoittautukoon tänne hän, joka ei ikinä tarkoituksella aja likennesääntöjen vastaisesti.
bowdown.gif

Back