• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Iltalehti 12.8.06 Törkeät motoristit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hullujussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Oulu
Lainaus Iltiksesta "Vaikka valtaosa ylinopeuksista ajetaan henkilöautoilla, moottoripyörien suhteellinen osuus on kaikkein suurin. Törkeitä motoristeja jäi kiinni 157 (viime vuoden vastaava määrä oli 119)."

Höh, "törkeitä motoristeja", mitä p***, saisi toimittaja vähän valita sanojaan
veryangry.gif

Heh, joskus taas tuntuu että mekin voitais olla hiukan paksunahkasempia näitten juttujen kanssa. Kateellisia riittää tässä maassa ja sanavalintoja sen mukaan...
wink.gif

Törkeitä motoristeja jäi kiinni 157
biggrin.gif
..Olen "törkeä motoristi"..Vien lapsien tikkarit kädestä,kiusaan mummoja vanhainkodin edessä ku ovat nukkumaan menossa saatanallisella mökällä ...Syljen katuun ...

Kai tuossakin tapauksessa "Toimittajalta" on suomenkielen opit jääneet opiskelematta..

Hauska toi "törkeä motoristi"...
Mitä mökää ne mummot pitävät nukkumaan mennessään?

Suomenkielen opit...
biggrin.gif

biggrin.gif
mitenkään foliohattua korjaamatta sanoisin rangaistuksien kiristämisin toimineen tässä suhteessa oikein. Valtio saa isommat rahat lisääntyneen välinpitämättömyyden johdosta ja kukkahattukansa tanssii ripaskaa. Ketään ei kiinnosta vähentynyt turvallisuus maantiellä,jota nämä päätökset saa aikaan.
kaboom.gif

Poistun terassille
033102beer_1_prv.gif
nauttimaan,sekä kesän viimeisistä lämpöisistä ilmoista...

Lehdestä saa silloin tällöin lukea,että:Törkeä ratti poliisin haaviin
nixweiss.gif
(ratti parka)

Tai sitten lukee otsikossa,että motoristilta kortti "kuivumaan".Kunnes lukee juttua eteenpäin tulee ilmi,että kuski ei tokikaan ollut kännissä,vaan ajoi ylinopeutta.

Kortti ei käsittääkseni lähde kuivumaan ylinopeudesta,kun ei ole viinan kans läträtty.

Törkeetä panettelua. Ei kun adressilla nimiä keräämään ja toimituksen eteen porukalla parkumaan.

jokainen ajaa tyylillään,mutta ole ihmetellyt yhtä seikkaa,nimittäin
mikä per..le järki on päästellä taajamassa (keskustassa) törkeitä
lukemia mittariin,itse olen käsittänyt että ainoa kriteeri on vaan
näyttää toisille "kyllä tässä osataan" (ja uskalletaan),tahtoo vain
olla tuo vanha juttu kun on näytön paikka tapahtuu jotain mikä ei asiaan kuulu (lipat tmv).

ja noisa tilanteissa se yleensä on suurin ylitys (60:kympin alue)
kyllä itse menen mahdollisimman kauaksi metsään ja päästelen "höyryjä" jos siellä jotain tapahtuu,eipä ainakaa ole "yleisöä"
hurraamassa,taitaa olla nämä "motoristit" jotka tuolla kylillä huristelevat,vain jäänet tuolle mopoasteelle,eikä uskalleta lähteä koettamaan,miten ne mutkat oikein menee (suoraksi).

eli jos minulta joskus lähtee kortti "kuivumaan" voisin vaikka vannoa ettei se ainakaan ole sattunut TAAJAMASSA.

Back