Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo ohituskaistalla 34 km/h yli nopeusrajoituksen ajanut ja 3 kuukauden ajokiellon saanut ajoi selvästikin liian vähän yli rajoituksen. Esimerkiksi Suomen vasta nimitetty poliisiylijohtaja Mikko Paatero ajoi vuoden 2006 keväällä 30 km/h rajoitusalueella 78 km/h eli ylitti nopeusrajoituksen 160 %:lla. Hän sai vaivaiset 30 päiväsakkoa ja vain 2,5 kuukautta ajokieltoa törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.kyllä se vaan niin on että tässä maassa on aivan liian kovat rangaistukset esim. ohituskaistalla 34 kilsan ylitys----> 3 kk kortti hyllyllä. onko järkee vai ei??
Siis jos rattijuoppo ajaa itsekseen pöpelikköön, niin kasko korvaa ajoneuvon vahingot aina? Minä olen ollut siinä ymmärryksessä, että rattijuoppojen tilanteessa vakuutusyhtiö maksaa tavallista vähemmän korvauksia tai ei korvaa ollenkaan.Jos lisää ihmettelyä haluat, niin sinun autosi vahingot korvataan vaikka ajaisit 3 promillen kännissä liikenneonnettomuuden, tiesitkö sen![]()
Et mitään asiallisempaa kysyttävää keksinyt...?maltatko olla ajamatta jos kortti menee poliisille lainaan?
itse en ole malttanutmuutamakin kesä mennyt joskus kortitta![]()
![]()
+1Et mitään asiallisempaa kysyttävää keksinyt...?maltatko olla ajamatta jos kortti menee poliisille lainaan?
itse en ole malttanutmuutamakin kesä mennyt joskus kortitta![]()
![]()
Tuolla asenteella saa rispektiä vain niiltä, joilla on muutama piuha pysyvästi poikki...![]()
Kaahasitkos lujaakin? itse odottelen tuomiota 64km/h ylinopeudesta..kortti läksi 6.6 ja näillä näkymin on poissa aina 6.10 asti.... pyörä kaverille vuokralle ja emäntä kuskiksi niin ei tuu niin pahaa kiusausta ajella... voitte kyllä arvata kuin vituttaa aurinkoisina päivinä..![]()
179@120 kohtalainen liikenne, hyvä keli ja yksin... mutta tämä 4kk ja 60pv sakkoa vasta syyttäjän ehdotelma, jos vaikka olis asiallinen tuomari ja vähentäs yhen kuukaudenKaahasitkos lujaakin? itse odottelen tuomiota 64km/h ylinopeudesta..kortti läksi 6.6 ja näillä näkymin on poissa aina 6.10 asti.... pyörä kaverille vuokralle ja emäntä kuskiksi niin ei tuu niin pahaa kiusausta ajella... voitte kyllä arvata kuin vituttaa aurinkoisina päivinä..![]()
![]()
Ei tietenkään silloin.Siis jos rattijuoppo ajaa itsekseen pöpelikköön, niin kasko korvaa ajoneuvon vahingot aina? Minä olen ollut siinä ymmärryksessä, että rattijuoppojen tilanteessa vakuutusyhtiö maksaa tavallista vähemmän korvauksia tai ei korvaa ollenkaan.Jos lisää ihmettelyä haluat, niin sinun autosi vahingot korvataan vaikka ajaisit 3 promillen kännissä liikenneonnettomuuden, tiesitkö sen![]()
min. 3kk napsahtaaKaahasitkos lujaakin? itse odottelen tuomiota 64km/h ylinopeudesta..kortti läksi 6.6 ja näillä näkymin on poissa aina 6.10 asti.... pyörä kaverille vuokralle ja emäntä kuskiksi niin ei tuu niin pahaa kiusausta ajella... voitte kyllä arvata kuin vituttaa aurinkoisina päivinä..![]()
![]()
Perustelet tuomarille, että nykyinen poliisiylijohtaja Paatero ylitti nopeusrajoituksen 160 %:lla saaden 30 päiväsakkoa ja 2,5 kk ajokieltoa, joten kun sinä olet ylittänyt nopeusrajoituksen vain 49 %:lla, sinulle pitäisi tulla enintään 10 päiväsakkoa ja 1 kk ajokieltoa, mikäli noudatetaan voimassa olevaa Suomen perustuslain 6 §:n 1 momenttia, jossa on säädetty, että ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.179@120 kohtalainen liikenne, hyvä keli ja yksin... mutta tämä 4kk ja 60pv sakkoa vasta syyttäjän ehdotelma, jos vaikka olis asiallinen tuomari ja vähentäs yhen kuukaudenKaahasitkos lujaakin? itse odottelen tuomiota 64km/h ylinopeudesta..kortti läksi 6.6 ja näillä näkymin on poissa aina 6.10 asti.... pyörä kaverille vuokralle ja emäntä kuskiksi niin ei tuu niin pahaa kiusausta ajella... voitte kyllä arvata kuin vituttaa aurinkoisina päivinä..![]()
![]()
![]()