• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ilmaa vakuutusten hinnoissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EllaÖ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä nyt olen tässä näitä vakuutuskeskusteluja seurannut, tässä kevään mittaan, niin näyttäis tosiaan siltä, että monet rykkösen omistajat ovat löytäneet halvimman vaihtoehdon Pohjantähdestä, minä mukaan lukien.
smile_org.gif

Joten rohkenen, tämän johdosta, ehdottaa kaikkia kyykkypyörän omistajia kysymään vakuutustarjousta, kyseisestä firmasta.

Itsellä R1 -04. Liikenne 30% + Täyskasko = 892€

kilpailutin itsekin vakuutuksia ja pyörän vakuutukset oli n.
fennia:1300e
pohjola :1300e
tapiola:780e
if:680e
pyöränä yamaha fzs 1000 vm05, 105kw ja 231kg.
liikennevakuutus +kasko

Huhhuh, tarkistimpa sen pohjantähdenkin. Ilman keskittämisiä 500€ kalliimpi ku Tapiola. Paljon on varmasti pyörästäkin kiinni. Tapiolalla siinä mieles kävi hyvin, ku niillä on niin tarkat nämä riskiryhmät mukaanlukien ikä ja sukupuoli. Itse kun jäin vielä ulkopuolelle
smile_org.gif

ja pyörää ei vielä omista kukaan, mutta erään rekkarin tiedoilla otin selvää vm. -99 r6 pärrästä. Jospa sitä tässä vielä sen oikeanki yksilön löytäis..

jotai 450e täyskaskolla, ympärivuotinen. If nimisestä puljusta
eek.gif
Tuli sellaset 200e säästöä kun lähti turvaste veke.

Mitä nyt olen tässä näitä vakuutuskeskusteluja seurannut, tässä kevään mittaan, niin näyttäis tosiaan siltä, että monet rykkösen omistajat ovat löytäneet halvimman vaihtoehdon Pohjantähdestä, minä mukaan lukien.
smile_org.gif

Joten rohkenen, tämän johdosta, ehdottaa kaikkia kyykkypyörän omistajia kysymään vakuutustarjousta, kyseisestä firmasta.

Itsellä R1 -04. Liikenne 30% + Täyskasko = 892€
Mutta mites se ratalippojen korvaus? Ei ymmärtääkseni kovin hyvin korvaa varsinkaan, jos ei ole minkään lainen koulutusajo.

Itse siirsin juuri Turvaan tuon yo. asian takia. Joku 400-500e kalliimpi kuin sinulla, mutta Espoo asuinpaikkana taitaa jo nostaa hintaa.

n. 1200e liikenne 40% + täyskasko (50%) lunastusturvalla tapiolassa. Tarkoitus tehdä pian tarjouspyyntökierros koko vakuutussetistä.

eihä se radalla oo kaatunu  
wink.gif
No kukin tyylillään. Mutta esim. viime vuonna Ahvenistolla kaato ja paikalle tuli ambulanssi vaikka ei hirveän vakava tilanne. Eipä mennyt kauaa, kun paikalle tuli poliisit ja katselivat myös kaadettua pyörää. Veikkaan, että tuossa tilanteessa on aika monessa lapussa tieto missä ko. tapaturma oli sattunut. Siinä onkin sitten pieni ero maksaako vahingosta 15% vaiko 100%  
smile_org.gif
Ja itselläni on ainakin paljon mukavempi olla, kun ei tarvii kusettaa ketään  
wink.gif

itsekkin juuri aamulla maksoin vuodeksi eteenpäin uuteen yhtiöön
cool.gif

mulla oli aikasemmin pohjola (viimevuonna ehdottomasti halvin) mutta nyt kun nostivat hintojaan niin jäi kakkoseksi "kevään kierroksella" ja vielä huimalla melkein 500e erolla!
omg.gif

-pyörä TonniGiksu K4
-kuski 24vee ja Helsingissä oleillaan
-liikenne 25% kasko 60% (oli 70 muttei noilla mahdollista)
-hinta 1000Eur 30snt
tounge.gif

sellasta yhtiötä ei olekkaan mille kannattaa olla uskollinen! vaihtoon vaan vaikka joka vuosi jos alkavat päästä liikaa kukkarolle! prkleen kallista tää on kuitenkin!

edit. niin ja uusi yhtiöhän oli tälle vuodelle Pohjantähti!

mä sai kans edullisimma tapiolasta mitä kilpailutin noita. en kaikist kyselly, mut aluks ku kyseli iha pärrää vaa, ni sai edullisimma, sit kyseli mitä autoon maksais. no, auton vakuutukset, liikenne+kaskot säästöä pelkästää useit satoi nykysee verrattuna
omg.gif
no, sit kotivakuutus oli samamoine, mut suuremmil korvausmääril, seki vaihtoo. ja sit sai vielä prätkävakuutust halvemmaks, ku tuli siirrettyy kaikki sit ton =) hyvä settihä tuost tuli.

hetke aikaa sitä piti laskeskella, mut hyvä säästö tuli reippaa tunni hommist
062802jumpie_prv.gif

Onneks isommat ilmat hävis kun muutama vuosi sitten vakuutusmaksujen perusteita korjattiin oikeampaan suuntaan
wink.gif
Ny o halapoo
sport05.gif

062802moto_prv.gif

If mainosti Kawa 900 VN, vm-08 ja haltijana mies Helsingistä liikenne ja kasko vain 489,-/v ilman keskittämisalennuksia ja 20+70 lähtöbonuksilla. Tällä hetkellä maksan lähes tuplat (samat bonukset) Pohjolaan ja pyöränä teho painosuhteeltaan lähes samanlainen ja samanikäinen honda shadow 750.
Iffin tarjous hondaan: +900 euroa. Kysyin miten tarjouksessanne lähes vastaavaan pyörään hinta on puolet halvempi, niin neito vastaa että kun näihin vaikuttaa niin monet asiat ja lisäsi että keskittämällä saisit heti lisäalennuksia..
Ihmeen suolasia vakuutushintoja on shadowlle annettu muissakin yhtiöissä, onko sitten niin onnettomuusaltis vehje?

Hintavertailua tulevalle pyörälle, Triumph Daytona -09.
Bonarit liikenne: 25%, kasko 70%, ikä 31, asuinpaikka Espoo.

Pohjantähti 1081€.
Turva 1228€.
Lähivakuutus 1636€.
Pohjola 1643€, keskittämisasiakkaalle 1461€.
Fennia 1934€, tässä on jo kaikki keskittämis ym alet vielä mukana!

If:istä en kysynyt, ->pitää soitella johonki palvelunumeroon.
Tapiolan kanssa en suostu asioimaan.

Kaikki vakuutukset on seisonta-ajattomia ajokausivakuutuksia jos mahdollista.
On se vaan niin, että ikä ja asuinpaikka vaikkuttaa näemmä riskiryhmäluokitteluun paljon.

Hintavertailua tulevalle pyörälle, Triumph Daytona -09.
Bonarit liikenne: 25%, kasko 70%, ikä 31, asuinpaikka Espoo.

Pohjantähti  1081€.
Turva  1228€.
Lähivakuutus     1636€.
Pohjola  1643€, keskittämisasiakkaalle 1461€.
Fennia  1934€, tässä on jo kaikki keskittämis ym alet vielä mukana!

If:istä en kysynyt, ->pitää soitella johonki palvelunumeroon.
Tapiolan kanssa en suostu asioimaan.

Kaikki vakuutukset on seisonta-ajattomia ajokausivakuutuksia jos mahdollista.
On se vaan niin, että ikä ja asuinpaikka vaikkuttaa näemmä riskiryhmäluokitteluun paljon.
Et sitten Nordeasta kysynyt? Sieltä löytyi meikäläiselle edullisin vakuutus. Tosin kannattaa harkita tarkkaan, otatko samasta yhtiöstä vakuutuksen.
wink.gif

Moottorin sivuilta löytyy vertailuja pyörä vakuutuksista ja lisäksi iltasanomien sivuilta kuulin mutta en vielä tarkistanut.
lookaround_orig.gif

Back