• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

illanvietto@TKU

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi miksi seuraavana päivänä täytyy olla äitienpäivä? Täytyy lähteä edustamaan Ypäjälle asti, eikä haluis mennä ihan tän  
ghostface.gif
näkösenä......
Voihan sitä tulla sillä fiiliksellä et tulee kattomaan mikä meininki ja yrittää ottaa vähän rauhallisemmin. Mäkin meinasin olla selvinpäin!
tounge.gif

ps. se voi olla vaikeeta, nim kokemuksesta mut aion sitä itekkin taas koittaa
062802jumpie_prv.gif

Lauantaina 9.5. suunnataan ravintola Amarilloon Turun keskustaan ( Aurakatu 5, 20100 Turku) rilluttelemaan.

Nähdään torin kulmalla Eerikinkadun ja Aurakadun kulmassa klo 18.50 josta sitten yhdessä kävellään paikanpäälle. Myöhemminkin saa toki alueelle ilmaantua.

Siellä on siis mahdollisuus syödä ja etukäteen voi tilata seuraavista vaihtoehdoista torstaihin mennessä:

-14. GARLIC CHICKEN [L][M] 14.80
Makeantulisella valkosipulitahnalla kruunattu pariloitu broilerinfilee, Crispy Slice -perunoita, coleslawta ja kirsikka-punaviinikastiketta.

-31. AMARILLO BIG BURGER - "The Legend" 12.90
Kaksi kunnon burgerpihviä (à 110 g), cheddarjuustoa,
Amarillon BBQ-kastiketta, marinoitua punasipulia, tomaattia,
amerikansalaattia, kurkku- ja chili-valkosipulimajoneesia sekä ranskalaiset.

-41. DOS PORK AMIGOS [G] 19.60
180 g porsaan ulkofileetä, Amarillon BBQ-kastikkeessa pyöriteltyjä porsaan ribsejä, kolmenpavunsalsaa, pippurituorejuustokastiketta ja chili-valkosipulimajoneesia. Lisänä ranskalaisia.

Toki paikanpäälläkin voi ruokansa tilata, mutta näin ollen safkan saaminen kestää varmaankin kauemmin, mikäli koko lössi sen tekee kerralla, koska ravintolassa on luultavasti muutakin porukkaa samana ajankohtana :P

Lisäksi tässä vielä tietoa juomien hinnoista Amarillossa:

Tarjouksena tällä hetkellä on olvi 0,4l , fizz siiderit 0,3l , talon viinit 12cl ja limu (saa juoda niin paljon kun haluaa) kaikki 2,49e!!!

Lisäksi heillä on "porukalla edullisemmin" -kampanja eli osta 4 maksa 3 (tarjoavat edullisimman). Tämä edellyttää kyllä, että näiden neljän laskut tulevat samaan.

Lisäksi on myös tietysti asiakasomistajatarjoukset sekä Amarillon 20v- juhlatarjoukset!

033102beer_1_prv.gif
tarkoitus olisi olla paikalla. jos ei niin muita esteitä. t kepa.

Mä tulisin mieluusti mukaan, mutta kun  
bawling.gif
 mun pitää edustaa sunnuntaina äitienpäivän päivällisillä. Niin niin, priorisointia, mutta täytyy sitä äitiäkin huomioida.  
bowdown.gif

bawling.gif
 mun pitää edustaa sunnuntaina äitienpäivän päivällisillä. Niin niin, priorisointia, mutta täytyy sitä äitiäkin huomioida.  
bowdown.gif
Eikös se äitienpäivä pitäisi olla joka päivä eikä vain kerran vuodessa  
wink.gif
(nimimerkillä koskaan ymmärtänyt vouhotusta äitien- ja isänpäivistä...)
Heh, ehkä periaatteessa  
smile_org.gif
 mut äiti halus et mennään koko perheen voimin Haikon kartanoon. Faija kuulemma maksaa!  
biggrin.gif
 (Paitsi ettei, ainakaan meidän sapuskoja, jos se on meistä kiinni.  
tounge.gif
)

bawling.gif
bowdown.gif
Eikös se äitienpäivä pitäisi olla joka päivä eikä vain kerran vuodessa  
wink.gif
(nimimerkillä koskaan ymmärtänyt vouhotusta äitien- ja isänpäivistä...)
Peliliike on käydä jo lauantaina juhlistamassa äitienpäivää. Tarpeeksi suuren rehun kun lyö pöytään niin ei ole päivällä väliä
biggrin.gif

Äitee on yleensä myös aavistanut aika hyvin syyn, josta johtuu vuorokaudella aikaistunut kahvihetki.

Olipa mukava tavata, sai nikit kasvot...ja pikkaisen tuli tutustuttuakin joihinkin
smile_org.gif

Juuh, oli kiva kyl nähdä porukkaa. Harmi, että osaan ei sit tosin tutustunu yhtään
sad_orig.gif
Ja villit bileet Turun yöelämässäkin muuttui bileiksi höyhensaarilla, but oh well, better luck next time
smile_org.gif

tsiises kraist, mikä ahistus päällä..kunnialla selvisin kuitenkin äitienpäivästä. Onko nyt sit jo koko orggi menos samulle saunomaan?
tounge.gif

Ihan mukavaa oli ja ruokakin menetteli..Taas sai nikit uusia kasvoja.

Vähän harmi että piti sitten iskeä tällanen tauti, joka pakotti lähtemään ajoissa pehkuun, oli niin mukava porukka. Ens kerralla sitten varmasti mukana paremmalla bilekunnolla varustettuna
033102beer_1_prv.gif

Mukava reissu oli, eikä minulle ees tullu krapulaa  
talktohand.gif
Tuossa vieressä sen sijaan on yksi joka hourailee jotain särkylääkkeistä.  
nixweiss.gif

Juu hauskaa oli, kiva nähdä uusia tyyppejä.
Kiitti niille kaikille ketä jakso vaivautua paikalle, yksin en olisi tehnyt illasta niin hauskaa ja menevää
buttrock.gif

Olihan se hauska nähdä porukkaa kenen kanssa täällä foorumilla tulee kynäiltyä. Oltiiin vaan Tolberon kanssa hieman myöhään liikenteessä niin osa porukasta oli ehtinyt jo poistua. Tosin olihan se aika pikavisiitti meilläkin...
biggrin.gif

Hauska oli nähdä porukkaa joo ja mukava oppia tuntemaan ketä foorumilla lymyää! Harmi vaan, kun jouduttiin pakenemaan koiraa käyttämään kesken illan  
wink.gif
Kiitti Milla sulle, kun jaksoit järjestellä!

Räkä, JinX ja kumppanit suunnitteli jotain Kemiön pizzareissua, meikä on ainakin messissä...  
sport05.gif

Tjaah. Mitähän sitä tähän sit sanois.
Ehkä vois kerrankin olla varsin hiljaa.

Kiitos Millamus ja muut
smile_org.gif

Edit. Mahdutinpa sitte typoja näinkin lyheen viestiin. hyvähyvä.

tsiises kraist, mikä ahistus päällä..kunnialla selvisin kuitenkin äitienpäivästä. Onko nyt sit jo koko orggi menos samulle saunomaan?  
tounge.gif
Ja hyi helevetti, mikä fiilis on vieläkin. Oksettaa...

Samu tossa äsken vaan naureskeli, kun kyselin saunaretkestä. Mä pidän sitä siis ainakin sovittuna!  
wink.gif

Räkä, JinX ja kumppanit suunnitteli jotain Kemiön pizzareissua, meikä on ainakin messissä...  
sport05.gif

Enhän mä ees muistanu kyseistä. Kuka on laittanut jotain mun lasiin???

Niin joo.... Millahan se oli.......  
crazy.gif

Kiitos kaikille mukavasta illasta!!!

Back