• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ilkivaltaa Vantaalla - ajot ajettu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Berserk
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No voihan v**tu.
Mä lämmitän kans aamusin mopoa (tyhjäkäynnillä kuitenkin) tääl koiviksessa.
Nyt rupes ahistaan..
mad.gif

062802moto_prv.gif

Tee poliisille rikosilmoitus ja sitten ilmoitus vakuutusyhtiöön niin et menetä bonuksia.  
033102beer_1_prv.gif
Näin menettelin autoni kanssa.
Hä?

Minun golfistani raavittiin omassa parkkiruudussa koko kylki paskaksi aamun tunteina. Tein rikosilmoituksen, vahinkoilmoituksen ja bonukset meni. Syyllistä ei siis tietenkään löytynyt

Vaihteleeko tämä käytäntö vakuutusyhtiöittäin siis?

Tietääkö muuten kukaan, onko väliä vakuutusten korvaamisen kannalta teenkö ilmoituksen:
a) ilkivallasta
b) mahdollisesta anastuksen yrityksestä, jossa on syntynyt vahinkoa. (=joku onneton mopopoika on luullut saavansa "johdoista käyntiin")

Rehellisyyden nimissä enhän oikeastikaan tiedä kumminko asia sitten on.

Tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu
sad_orig.gif

Heinäkuussa mulla oli sama juttu.. virtalukolta lähtevä johtonippu vedetty sivareilla poikki ja kuorittu johtoja eli siis varmaan koetettu käyntiin kuten elokuvissa  
cool.gif

Rikosilmoituksen tein poliisille ja sen verran kyselin vakuutuksista että bonukset eivät olisi pudonneet (anastuksen yritys). Alkuv...tuksesta selvittyäni kuitenkin päädyin tinaamaan johdot takaisin yhteen.

Säästyi omavastuu ja pääsi samana päivänä takaisin ajeleen...

Tee poliisille rikosilmoitus ja sitten ilmoitus vakuutusyhtiöön niin et menetä bonuksia.  
033102beer_1_prv.gif
Näin menettelin autoni kanssa.
Hä?

Minun golfistani raavittiin omassa parkkiruudussa koko kylki paskaksi aamun tunteina. Tein rikosilmoituksen, vahinkoilmoituksen ja bonukset meni. Syyllistä ei siis tietenkään löytynyt

Vaihteleeko tämä käytäntö vakuutusyhtiöittäin siis?
Mulla oli ja on edelleen Pohjolassa. Siellä oli tämä käytäntö muistaei kokemusta. Sinänsä ymmärrettävää koska syytnhän sinä rikokseen olet niin miksi bonukset laskisi.

Mulla oli ja on edelleen Pohjolassa. Siellä oli tämä käytäntö muistaei kokemusta. Sinänsä ymmärrettävää koska syytnhän sinä rikokseen olet niin miksi bonukset laskisi.
Pohjolassa minullakin.

Kai tässä sitten joku v*tun naamaraja on tässäkin. Selkeästi heti selitettiin että bonukset tippuu kun omasta kaskosta menee. Ja sama tuli kirjallisena korjauksen jälkeen perässä.

En tiedä onko tuossa eroa ilkivallan vai liikennevahingon suhteen. Niin naurettavalta kuin se tuntuukin, laskettiin tämä minun tapaus liikennevahingoksi, koska jäljistä päätellen oli vahinko aiheutettu toisella autolla joka "liikkui".

Pohjolassa minullakin.

Kai tässä sitten joku v*tun naamaraja on tässäkin. Selkeästi heti selitettiin että bonukset tippuu kun omasta kaskosta menee. Ja sama tuli kirjallisena korjauksen jälkeen perässä.

En tiedä onko tuossa eroa ilkivallan vai liikennevahingon suhteen. Niin naurettavalta kuin se tuntuukin, laskettiin tämä minun tapaus liikennevahingoksi, koska jäljistä päätellen oli vahinko aiheutettu toisella autolla joka "liikkui".
Tuossahan se ero nimenomaan on. Jos jälki olisi tehty käsin, niin se menisi ilkivaltaan, mutta toisella autolla tehdyt jäljet on liikennevahinkoja. Jos joku kaataa pyöräsi ovellaan tai peruuttaa sen päälle eikä jätä yhteystietojaan niin menee omasta kaskosta ja bonukset tippuu. Jos taas ilmoitat sen ilkivaltakaadoksi ja siitä löytyy esim. lenkkarin jälkiä, niin menee ilkivaltaan ja bonarit ei mene.

/C-stä, mutta totta.

Pohjolassa minullakin.

Edit: Ei mitään....olin hidas puusilmä

Back