Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hä?Tee poliisille rikosilmoitus ja sitten ilmoitus vakuutusyhtiöön niin et menetä bonuksia.Näin menettelin autoni kanssa.![]()
Tietääkö muuten kukaan, onko väliä vakuutusten korvaamisen kannalta teenkö ilmoituksen:
a) ilkivallasta
b) mahdollisesta anastuksen yrityksestä, jossa on syntynyt vahinkoa. (=joku onneton mopopoika on luullut saavansa "johdoista käyntiin")
Rehellisyyden nimissä enhän oikeastikaan tiedä kumminko asia sitten on.
Mulla oli ja on edelleen Pohjolassa. Siellä oli tämä käytäntö muistaei kokemusta. Sinänsä ymmärrettävää koska syytnhän sinä rikokseen olet niin miksi bonukset laskisi.Hä?Tee poliisille rikosilmoitus ja sitten ilmoitus vakuutusyhtiöön niin et menetä bonuksia.Näin menettelin autoni kanssa.![]()
Minun golfistani raavittiin omassa parkkiruudussa koko kylki paskaksi aamun tunteina. Tein rikosilmoituksen, vahinkoilmoituksen ja bonukset meni. Syyllistä ei siis tietenkään löytynyt
Vaihteleeko tämä käytäntö vakuutusyhtiöittäin siis?
Pohjolassa minullakin.Mulla oli ja on edelleen Pohjolassa. Siellä oli tämä käytäntö muistaei kokemusta. Sinänsä ymmärrettävää koska syytnhän sinä rikokseen olet niin miksi bonukset laskisi.
Tuossahan se ero nimenomaan on. Jos jälki olisi tehty käsin, niin se menisi ilkivaltaan, mutta toisella autolla tehdyt jäljet on liikennevahinkoja. Jos joku kaataa pyöräsi ovellaan tai peruuttaa sen päälle eikä jätä yhteystietojaan niin menee omasta kaskosta ja bonukset tippuu. Jos taas ilmoitat sen ilkivaltakaadoksi ja siitä löytyy esim. lenkkarin jälkiä, niin menee ilkivaltaan ja bonarit ei mene.Pohjolassa minullakin.Mulla oli ja on edelleen Pohjolassa. Siellä oli tämä käytäntö muistaei kokemusta. Sinänsä ymmärrettävää koska syytnhän sinä rikokseen olet niin miksi bonukset laskisi.
Kai tässä sitten joku v*tun naamaraja on tässäkin. Selkeästi heti selitettiin että bonukset tippuu kun omasta kaskosta menee. Ja sama tuli kirjallisena korjauksen jälkeen perässä.
En tiedä onko tuossa eroa ilkivallan vai liikennevahingon suhteen. Niin naurettavalta kuin se tuntuukin, laskettiin tämä minun tapaus liikennevahingoksi, koska jäljistä päätellen oli vahinko aiheutettu toisella autolla joka "liikkui".
Pohjolassa minullakin.Mulla oli ja on edelleen Pohjolassa. Siellä oli tämä käytäntö muistaei kokemusta. Sinänsä ymmärrettävää koska syytnhän sinä rikokseen olet niin miksi bonukset laskisi.
Kai tässä sitten joku v*tun naamaraja on tässäkin. Selkeästi heti selitettiin että bonukset tippuu kun omasta kaskosta menee. Ja sama tuli kirjallisena korjauksen jälkeen perässä.
En tiedä onko tuossa eroa ilkivallan vai liikennevahingon suhteen. Niin naurettavalta kuin se tuntuukin, laskettiin tämä minun tapaus liikennevahingoksi, koska jäljistä päätellen oli vahinko aiheutettu toisella autolla joka "liikkui".