*Reps*Kaikkein v-mäisin tuo tumppi on silloin kun heität sen itse,ja sehän ei menekään ulos,vaan jalkojesi väliin tai takapenkille,silloin näkee autossa Shiwa.jumalattaren.
Muutaman kerran ollut jumalatar omassakin autossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*Reps*Kaikkein v-mäisin tuo tumppi on silloin kun heität sen itse,ja sehän ei menekään ulos,vaan jalkojesi väliin tai takapenkille,silloin näkee autossa Shiwa.jumalattaren.
Ehkä noita tumppeja v-mäisempi juttu joiltain autokuskeilta on kuitenkin pissapojan käyttö. Kun ajaa taajama-alueella auton takana, niin ja yleensä kun tuota sattuu, ei ole vettä tullut taivaalta viikkoon, joten ei se lasi varmaankaan vaadi mitään 5 min suihkutuksia..Kyllä se tulee katottua ettei siellä takana ainakaan niitä pärriä satu olemaan, kotiloita en sitten sen pahemmin noteeraa tossa tilanteessa![]()
No voi hellanlettas, montako senttiä oli moposi etunakinEhkä noita tumppeja v-mäisempi juttu joiltain autokuskeilta on kuitenkin pissapojan käyttö. Kun ajaa taajama-alueella auton takana, niin ja yleensä kun tuota sattuu, ei ole vettä tullut taivaalta viikkoon, joten ei se lasi varmaankaan vaadi mitään 5 min suihkutuksia..Kyllä se tulee katottua ettei siellä takana ainakaan niitä pärriä satu olemaan, kotiloita en sitten sen pahemmin noteeraa tossa tilanteessa![]()
Niin no kyllähän sitä itsekin tuota pissapoikaa voi käyttää kuivallakin kelillä, mutta en mä sillä ala ruiskii heti kun on motoristi ajaa takana.
Kyllähän ne nesteet joistain autoista lentää yllättävän pitkälle, varsinkin pakuista ja maastureista jne. Et ei siinä puskurissa kii tarvii ajaa et se pesuaine lentää sun päällesNo voi hellanlettas, montako senttiä oli moposi etunakinEhkä noita tumppeja v-mäisempi juttu joiltain autokuskeilta on kuitenkin pissapojan käyttö. Kun ajaa taajama-alueella auton takana, niin ja yleensä kun tuota sattuu, ei ole vettä tullut taivaalta viikkoon, joten ei se lasi varmaankaan vaadi mitään 5 min suihkutuksia..Kyllä se tulee katottua ettei siellä takana ainakaan niitä pärriä satu olemaan, kotiloita en sitten sen pahemmin noteeraa tossa tilanteessa![]()
Niin no kyllähän sitä itsekin tuota pissapoikaa voi käyttää kuivallakin kelillä, mutta en mä sillä ala ruiskii heti kun on motoristi ajaa takana.
ja kotilon takapuskurin välissä? 42?
Sitä saa mitä tilaa.
Useammankin (kysely)tutkimuksen mukaan ainakin suomalaisia
ärsyttää eniten liikenteessä - yllätys - takapuskurissa roikkujat.
Sadan kilometrin turvaväli.Vain yksi sana; Turvaväli <- - - - - - sama metreissä, kuin on nopeutta, niin ei ole tarvis väistellä tumppeja, eikä välittää lasien pesijöistä.
Kokemusta on.![]()
Tuota, melkeen uskaltais väittää että näin kesäisin ainakin omien erittäin tieteellisten tutkimusteni perusteella tuota pissapoikaa suurimmaksi osaksi pitää käyttää juuri kuivalla kun kaikki paska jää tuulilasiin kiinni (varsinkin jos sattuu olemaan parkkipaikka puun alla)...sateellahan tätä ongelmaa ei luonnollisesti ole, ja sulatkin "puhdistuvat" itsestään...Kun ajaa taajama-alueella auton takana, niin ja yleensä kun tuota sattuu, ei ole vettä tullut taivaalta viikkoon, joten ei se lasi varmaankaan vaadi mitään 5 min suihkutuksia..
Vauhtia 100 km/h, joten etäisyyttä edellä olevaan 100 metriä.Sadan kilometrin turvaväli.Vain yksi sana; Turvaväli <- - - - - - sama metreissä, kuin on nopeutta, niin ei ole tarvis väistellä tumppeja, eikä välittää lasien pesijöistä.
Kokemusta on.![]()
![]()
Ei oo juolahtanut mieleen, että koppakuoriaisen hajotessa tuulilasiin se lähtee heti tuoreeltaan reilulla vedellä siitä kohtuullisesti pois? Kaikesta täällä ruikutetaan ja sitten ollaan sitä mieltä, että esimerkiksi pitkät päällä saa kiusata muita. Perkele ei oo ihme jos kotilot ruikkivat tahallaan vettä naamalla, kun peileistä näkyy pelkkä valopallo. Itselläkin käynyt mielessä toi vesien ruikkiminen naamalle, jos siinä takana roikutaan pitkät päällä. Mitä sitten saavat päähänsä pelkällä kotilolla ajavat noissa tilanteissa??Ehkä noita tumppeja v-mäisempi juttu joiltain autokuskeilta on kuitenkin pissapojan käyttö. Kun ajaa taajama-alueella auton takana, niin ja yleensä kun tuota sattuu, ei ole vettä tullut taivaalta viikkoon, joten ei se lasi varmaankaan vaadi mitään 5 min suihkutuksia..Kyllä se tulee katottua ettei siellä takana ainakaan niitä pärriä satu olemaan, kotiloita en sitten sen pahemmin noteeraa tossa tilanteessa![]()
Juu, ensin natsat niskaan ja sitten lasolit perään. Välillä tulee mieleen, että joskus vielä opettelen potkimaan ne sivupeilit mennessäni.Onko kellään vastaavia kokemuksia autoilijoiden heittämistä röökin natsoista.Mulle on muutaman kerran tullut päälle röökin natsa kun joku urpo on heittänyt sen ikkunasta ja olen sattunut ajamaan takana.Tässä näkee,ettei autoilijat välitä paskan vertaa taas mistään.![]()
Varman päälle, varman päälle.Vauhtia 100 km/h, joten etäisyyttä edellä olevaan 100 metriä.Sadan kilometrin turvaväli.Vain yksi sana; Turvaväli <- - - - - - sama metreissä, kuin on nopeutta, niin ei ole tarvis väistellä tumppeja, eikä välittää lasien pesijöistä.
Kokemusta on.![]()
![]()
![]()
ajelen talvisin autollaMillä ajat talvisin?Tässä näkee,ettei autoilijat välitä paskan vertaa taas mistään.![]()
ei varmaankaan turvaväli ole ollut aivan kohillaan,mut en mä kyl takaikkunassa kiinnikkään ollu.periaatteessa vaan on ruvennu ärsyttämäänJa ilmeisesti turvallisuusväli on ollut kohdallaan?
Mutta tosiasiassa kyllä niitä natsoja välillä tulee, joskus aikoinaan ohitustilanteessa edellä ajava kuski heitti natsan ja se tuli omaan autooni sisälle sivuikkunasta, onneksi apukuski sai poimittua sen ja tumpattua tuhkikseen.
hyvä idea,empä ois ite tajunnut!!!!!Onko kellään vastaavia kokemuksia autoilijoiden heittämistä röökin natsoista.Mulle on muutaman kerran tullut päälle röökin natsa kun joku urpo on heittänyt sen ikkunasta ja olen sattunut ajamaan takana.Tässä näkee,ettei autoilijat välitä paskan vertaa taas mistään.
voi toista.![]()
kannattaa se turvaväli pitää niin ei tuu ylläreitä.
Mutta et ole autoilija?ajelen talvisin autollaMillä ajat talvisin?Tässä näkee,ettei autoilijat välitä paskan vertaa taas mistään.![]()
Motoristi on aina motoristi, eikä missään nimessä autoilija!Mutta et ole autoilija?