• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ihanat varkaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aamukasa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
600 horna on pyörä.

Justiinsa kävin huollossa ja uudet palat on tilattu ja huomenna liikkeessä. Sen jälkeen alkaa kasaus ja ensviikon alussa toivottavasti jo pyörä taas ajossa.  
062802moto_prv.gif

J@ck: Alussa itsekin mietin, että olen jonkun saanut hiiltymään liikenteessä ja tällä tyylillä nyt sitten "maksaa potut pottuina". Luulisin kuitenkin, että jos olisi vittuillakseen tehnyt olisi esim. puhkonut renkaat tai jotain muuta. Stongan irroittamiseen kuitenkin tarvinnut jo vähän enemmän työkaluja  
nixweiss.gif

ensviikon alussa toivottavasti jo pyörä taas ajossa.  
062802moto_prv.gif
thumbs-up.gif

Noniin... Pistetääs vähän päivitystä tilanteeseen ketä nämä asiat nyt sitten kiinnostavat. Päällimmäinen fiilis: vituttaa ku pientä eläintä  
veryangry.gif

Pyörä vieläkin pajalla (Joo syitä on vaikka mitä...). Loma alkaa tänään. Prätkäreissu peruttu mitä oli jo "jonnin aikaa suunniteltu" Vakuutusyhtiö ei muuta kuin voivottele pyörän seistessä "Ei Pohjolan ympärivuotinen vakutuus tunne enää seisonta-aikaa, valitettavasti"... En siis voi laittaa pyörää seisontaan korjauksen ajaksi -> säästää vakuutuksissa. Minä kun luulin, että tää ympärivuotinen vakuutus on vaan plussaa mutta ois vissiin pitäny selvitellä tarkemmin, että mitäs jos jotain tapahtuu...

Saatanan saatana! Niin ja kuka sen stongan veikään: DIAF.

sanoi:
"Ei Pohjolan ympärivuotinen vakutuus tunne enää seisonta-aikaa, valitettavasti"... En siis voi laittaa pyörää seisontaan korjauksen ajaksi -> säästää vakuutuksissa. Minä kun luulin, että tää ympärivuotinen vakuutus on vaan plussaa mutta ois vissiin pitäny selvitellä tarkemmin, että mitäs jos jotain tapahtuu...

Vakuutusyhtiö Turvassa pystyy laittamaan täysiä kuukausia seisontaan 1.4.-31.10. ajalta. Ajattelin vaan infota, jos haluaa seisottaa pyörää ympärivuotisessa vakuutuksessakin...    
blush.gif

Tapaukseen muuten täytyy kyllä sanoa, että helvetin huono tuuri. Pitänee itse ruveta harkitsemaan jonkinmoisen hälyttimen hankintaa, kun ei kuitenkaan satu rosvojen kanssa samaan aikaan pyörälle...

muotoilu

Back