ttuttu
MotOrg ry jäsen
- Sijainti
- Helsinki/Etelä-Savo
Olisikos ajelijoita? Eiväthän ihan kaikki menneet Posariin örveltämään? Olisikos lenkkiehdotusta? Aikaakin passaa ehdottaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Justhan mä laitoin, jotta menkööt nuo "Rossit" niin kovin kun jaksavat kaffaa kääntää, mie tuun perästä ja saa tulla muutkin! Eihän siitä kukaan sitte nauti, jos pitää pipo kireel kanttailla tai himmailla. Ja Sulla viel kyytiläinen, ni juu ei..Se on siinä, mun puolesta. olihan näissä ajeluissa vauhti maltillinen? Kysyn siksi, koska on teoreettinen mahdollisuus saada toi perheen hallitus takapenkille ja kaksipäällä en tosiaan uskalla ajaa jalkatapit kipinöiden. Yritän tartuttaa pikkuhiljaa emäntäänkin motoristihenkeä ja ollaan aika alussa sen suhteen![]()
Mulle passaa. Tavataan tuolla ja pidetään vauhti kohtuullisena, niin kaksi päällä ajelijatkin pärjäävät. Reittiehdotuksia?Alkaa taas menee nii vaikeeks ja kaikki huomaa "viestin" vasta huomenna kun on "myöhästä"...Joten
Petikon ABC:llä sunnuntaina 25.5 klo 13.00.
Ne jotka tulee, niin sillon siellä- kaffet juodaan ja sit jatketaan matkaa..aivan sama minne. Se päätettäköön sitten siinä ja "vetomies" hoitakoot loput.
Oliks tää tässä![]()
![]()
![]()
Edit. alkupää saa vetellä mutkia ihan niin paljon kun sielu sietää, mut mie tuun ainakii "papan" kans perästä maisemia katellen, joten nyt vaan mukaan mimmitkii ja ne jotka ei haluu leikkiä "Rossia". Onnistuhan se tänäänkin, ni miksei huomenakin![]()
Kyllä ne poijaat muo odotteli ihan kiltisti..vai...