• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

If vakuutuksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rupi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei ne asiakaskohtaiset % minnekkään häviä. Omat if:ssä on 20%.
Tämän vuoksi kasko on itselleni edullisempi vanhalla systeemillä laskien kuin uudella. Tämä koskien mp:tä.
Aikuisikään ehtineenä on muitakin vakuutuksia ja kokonaispaketin hinta vuositasolla if.ssä jäi edullisimmaksi.
Kawan zzr600 liikenne+kasko maksaa ajokaudella 90€/kk, 150€ omavastuulla.

Ei ne asiakaskohtaiset % minnekkään häviä. Omat if:ssä on 20%.
Tämän vuoksi kasko on itselleni edullisempi vanhalla systeemillä laskien kuin uudella. Tämä koskien mp:tä.
Aikuisikään ehtineenä on muitakin vakuutuksia ja kokonaispaketin hinta vuositasolla if.ssä jäi edullisimmaksi.
Kawan zzr600 liikenne+kasko maksaa ajokaudella 90€/kk, 150€ omavastuulla.
Jos vilkaiset minun vietiä tuolta stikystä vakuutuspuolelta niin Pohjolassa "jouduin" ottamaan 3,94 euron/v vakuutuksen saadakseni keskitys alennuksia.

Itseasiassa auton vaihto pohjolaan ei olisi riittänyt vaikka uusi auto isolla kaskolla vaan vaati "toisen" kategorian vakuutuksen.

Eli ilmeisesti myyvät minulle sitten ennemmin tuollaisen neljän euron vakuutuksen kuin että laittaisin auton sinne.
eek.gif

Koska talon vakuutuksissa eivät pärjänneet..

IF=niinku, idiootti  
033102bebe_1_prv.gif
On se kuitenkin hassua, että halvemmaksi mulle tulee ajokausi iffissä kuin pohjolassa.. Puhumattakaan siitä että if korvaa radalla sattuneet lipsahdukset.. ja kaskossa on lunastusturvakin.. Ihan tyytyväinen asiakas olen.
Minkälaisilla ehdoilla If korvaa ratalipat? Millä pyörällä tulee halvemmaksi ja millä ajoajalla? Ite Vaihdoin vuosi sitten IF:stä TURVAan kun sain halvemmalla. Eikä nyt tarvi ainakaan Pohjolaan olla vaihtamassa, kun Turvassakin hinta näyttäis laskevan.

Kaveri soitti Ifille ja hänelle sanottiin, että uuden systeemin takia erikoisalennus ei näy enää moottoripyörän kaskossa erikseen, mutta se on laskettu mukaan hintaan. Kaveri kysyi vielä hintoja erikseen ja kyllä se maksu olisi suurempi ilman erikoisalennusta.
Esim. ennen alennuksella 700, nyt uudella systeemillä ja alennuksella 500, uudella systeemillä ilman alennusta 550.

Eli soitapa vielä konttoriin tai valtakunnalliseen palveluun ja kysy uudelleen.

Mää soittelin kanssa tänään ja kyselin noista hinnoista. Liikennevakuutushan muuttuu siihen tehopaino systeemiin If:ssä vasta 2007 mutta autovakuutus on muuttunut nyt jo, eli se jossa on palo, varkaus jne.... ja sen täti langan päässä sanoi minulla olevan maksujen tänä vuonna -35% verrattuna viime vuotiseen  
062802jumpie_prv.gif

Back