IF alensi vakuutusten hintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kojiro
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Team Hollola
If on ottanut myyntiin ympärivuotisen vakuutuksen ja omalla kohdallani se tuli 160€ halvemmaksi kuin perinteinen seisonta-ajallinen vakuutus. Kyselkää tarjouksia.

Kysyin myös tarjousta ja oli kaksinkertainen verrattuna edullisimpaan vaihtoehtoon, joka oli minun kohdalla Nordea.

Pelkkä liikennevak, ympärivuotinen.

Isännä Bandiittiin oli parisataa kalliimpi myös...

Customeissa vois toimia,,,,
thumbs-up.gif

Toimii!
1100 Shadowiin sain tarjouksen:
440€ täyskaskolla (bonukset 30/70)
Tällä hetkellä Pohjolassa 525€. Vielä kun Pohjola nosti tälle vuodelle hintojaan, niin tartun kyllä tuohon If:n tarjoukseen.

Ei alentanut tarpeeksi, vaihdoin toiseen yhtiöön. Itseasissa taisivat nostaa seisonta-ajallista vakuutusta, jolloin seisonta-ajaton näyttää halvemmalta. Hinnat on noussut edellisvuodesta.
mad.gif

Turva on parempi
thumbs-up.gif

Busa + If on ainakin hankala yhtälö, tuplahinta halvimpaan verrattuna.

Ifissä mulla tuli vielä seisonta-ajallinen n.150e halvemmaksi kuin tuo jatkuva vakuutus,seisonta-ajalla 1.11.07-13.3.08. eli neljä ja puoli kk seisonnassa. Vuoden summa kaskoilla+ l.vak n.1700e 30% bonuksilla.

Blade ja IF on myös huono kombinaatio. Taisi olla 1800e/v, kun Tapiolasta taitaa tulla joku 1000-1100e/v.

Ilm. IF ei tykkää vakuuttaa teho/painosuhteeltaan tehokkaita pyöriä.

Mulla vakuutus Pohjolassa, liikenne 25% ja kasko 50%, pyöreesti 1000€ ympäri vuoden. 241kg/163hv pyörä.

Ennen pikku källiä oli kaskon bonus 70% (omavastuu 150€), jolloin vakuutukset vain luokkaa 800€. Halpaa (oli). Muilla firmoilla laskimet antaa paljon enemmän omalla kohdalla.

Jostain syystä vakuutusten lähtöhinnoissa (ilman mitään alennuksia) on huikeita eroja eri yhtiöiden välillä.

Ennen pikku källiä oli kaskon bonus 70% (omavastuu 150€), jolloin vakuutukset vain luokkaa 800€. Halpaa (oli).
Vaihtamalla yhtiötä, saat taas 70 bonusta kaskoosi, tai näin ainakin minä sain.

Vuoden "vieraissakäymisen" jälkeen palasin alkuperäiseen yhtiööni, edelleen 70 bonusta kaskossa, eli ns. koskaan en ole ollut vailla täyttä bonusta kaskossa.

Sama homma ZX12-R ja IF... vakuutukset oli jotain 2400€ luokkaa kun helsingissä vielä asuu.. tosin täysin kattava ratavakuutus siinä mukana, mut nyt tyydytään Turvaan(noin puolet halvempi) ja 15% / min 600€ omavastuuseen radalla...

GSX 1400 liikennebonus 20% + kaskobonus 70% ei pärjää If. Turva ja Pohjola suht tasoissa edullisimmat. Järkyttävä ero kalleimman ja halvimman välillä, noin 550€ vuodessa!!

Ennen pikku källiä oli kaskon bonus 70% (omavastuu 150€), jolloin vakuutukset vain luokkaa 800€. Halpaa (oli).
Vaihtamalla yhtiötä, saat taas 70 bonusta kaskoosi, tai näin ainakin minä sain.

Vuoden "vieraissakäymisen" jälkeen palasin alkuperäiseen yhtiööni, edelleen 70 bonusta kaskossa, eli ns. koskaan en ole ollut vailla täyttä bonusta kaskossa.
Joo, noin voi olla. Ainakin sain tuon 70% Pohjolaan mennessäni. Pitäisi vaan olla jokin hinnaltaankin järkevä, jossa käydä vieraissa.

thumbs-up.gif

motoguzzi california pohjolassa 30/70 ympärivuoden 680€ lopetin ajot 20.12.07 aloitin 26.02.08 nääs kun oli liukasta välillä.

...eipäs taas yleistetä; tuo voi olla jossaki pääkaupunkiseudulla kohdallasi, mutta toisin täällä maalla  
cool.gif

...eli minulle taas Hayabusaan edullisimmat if:stä...joskin hirvittävän suurta eroa ei ollu Pohjolan viime vuotiseen hintaa, vakuutuskausi vaihtuisi vasta syksyllä ja nythän Pohjola nosti hintoja...itellä bonukset liik/kasko 35/70.

Edelhenki kannattaa ottaa se tarjous oman pyörän merkin mallin ja pyörän iän, vakuutuksenottajan iän, asuinpaikan yms mukasesti...tietysti voisin avata uuen topicin ja kehua miten if on halvin, mutta  niin paljon muuttuvia tekijöitä yhessä yhtiössä ja siihen ku ottaa vielä kaikki mukkaan, niin johan olet yleistäessäsi täysin pihalla koko asiasta.

edit: krijostuvihrietä

...eipäs taas yleistetä; tuo voi olla jossaki pääkaupunkiseudulla kohdallasi, mutta toisin täällä maalla  
cool.gif
No kyl mä kysyin Iffin mieheltä, että paljonko maksut olisi jos asuinpaikkani olisi Jämsä, säästöä olisi n. 100 €.

Silti vielä yli 300 € kalliimpi kuin mitä mulle tarjottu muualta.

Mutta joo, nämä vakuutusyhtiöiden hinnat on jotain suurempaa matematiikkaa, mitä mä en ymmärrä.

cool.gif

...eli minulle taas Hayabusaan edullisimmat if:stä...joskin hirvittävän suurta eroa ei ollu Pohjolan viime vuotiseen hintaa, vakuutuskausi vaihtuisi vasta syksyllä ja nythän Pohjola nosti hintoja...itellä bonukset liik/kasko 35/70.

Edelhenki kannattaa ottaa se tarjous oman pyörän merkin mallin ja pyörän iän, vakuutuksenottajan iän, asuinpaikan yms mukasesti...tietysti voisin avata uuen topicin ja kehua miten if on halvin, mutta  niin paljon muuttuvia tekijöitä yhessä yhtiössä ja siihen ku ottaa vielä kaikki mukkaan, niin johan olet yleistäessäsi täysin pihalla koko asiasta.

edit: krijostuvihrietä
+ monta tälle.

pohjolassa on ja jotain 850 sataa ja kaskos 70% ja liikenne 35%. ei oo ainakaan missään vielä halvempaa vastaan tullu. ja pyöränä zx10r

Back