- Sijainti
- Team Hollola
If on ottanut myyntiin ympärivuotisen vakuutuksen ja omalla kohdallani se tuli 160€ halvemmaksi kuin perinteinen seisonta-ajallinen vakuutus. Kyselkää tarjouksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihtamalla yhtiötä, saat taas 70 bonusta kaskoosi, tai näin ainakin minä sain.Ennen pikku källiä oli kaskon bonus 70% (omavastuu 150€), jolloin vakuutukset vain luokkaa 800€. Halpaa (oli).
Joo, noin voi olla. Ainakin sain tuon 70% Pohjolaan mennessäni. Pitäisi vaan olla jokin hinnaltaankin järkevä, jossa käydä vieraissa.Vaihtamalla yhtiötä, saat taas 70 bonusta kaskoosi, tai näin ainakin minä sain.Ennen pikku källiä oli kaskon bonus 70% (omavastuu 150€), jolloin vakuutukset vain luokkaa 800€. Halpaa (oli).
Vuoden "vieraissakäymisen" jälkeen palasin alkuperäiseen yhtiööni, edelleen 70 bonusta kaskossa, eli ns. koskaan en ole ollut vailla täyttä bonusta kaskossa.
...eipäs taas yleistetä; tuo voi olla jossaki pääkaupunkiseudulla kohdallasi, mutta toisin täällä maallaBusa + If on ainakin hankala yhtälö, tuplahinta halvimpaan verrattuna.
No kyl mä kysyin Iffin mieheltä, että paljonko maksut olisi jos asuinpaikkani olisi Jämsä, säästöä olisi n. 100 €....eipäs taas yleistetä; tuo voi olla jossaki pääkaupunkiseudulla kohdallasi, mutta toisin täällä maallaBusa + If on ainakin hankala yhtälö, tuplahinta halvimpaan verrattuna.![]()
+ monta tälle....eipäs taas yleistetä; tuo voi olla jossaki pääkaupunkiseudulla kohdallasi, mutta toisin täällä maallaBusa + If on ainakin hankala yhtälö, tuplahinta halvimpaan verrattuna.![]()
...eli minulle taas Hayabusaan edullisimmat if:stä...joskin hirvittävän suurta eroa ei ollu Pohjolan viime vuotiseen hintaa, vakuutuskausi vaihtuisi vasta syksyllä ja nythän Pohjola nosti hintoja...itellä bonukset liik/kasko 35/70.
Edelhenki kannattaa ottaa se tarjous oman pyörän merkin mallin ja pyörän iän, vakuutuksenottajan iän, asuinpaikan yms mukasesti...tietysti voisin avata uuen topicin ja kehua miten if on halvin, mutta niin paljon muuttuvia tekijöitä yhessä yhtiössä ja siihen ku ottaa vielä kaikki mukkaan, niin johan olet yleistäessäsi täysin pihalla koko asiasta.
edit: krijostuvihrietä