• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Icon-nahkat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vince TB
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kattelin tossa Iconin valmistamia nahkarotseja ja pari ihan sidettevän näköstä löyty. Tietääkö kukaan tuoko mikään lafka noita Suomeen ja jos tuo niin kuka? Onko kellään yleensäkään kokemuksia noista roippeista?

edit: kirotusvire

saanti on toistaiseksi erittäin vaikeaa. netin kautta tilaamalla suoraan jenkeistä mutta amerikkalaisten innostus euroopan myyntiin on suoraan sanoen nolla. joskus voi onnistuakin.
iconin diilerit näet www.rideicon.com sivuilta. suoraan iconilta et voi ostaa mitään.

Saksanmaalta saa tilattua ainakin jotain, www.fc-moto.de. Ette samperi osta samanlaista kun minä!
veryangry.gif
tounge.gif

Semmoinen pulju Saksanmaalla kuin gf-bikerpoint myy myös Iconin tavaraa, on takkeja, housuja ynnä muuta. Linkkiä en kerennyt laittaa
nixweiss.gif

Saksanmaalta saa tilattua ainakin jotain, www.fc-moto.de. Ette samperi osta samanlaista kun minä!  
veryangry.gif

tounge.gif
Joko olet omasi saanut, vai onko paketti vielä postissa?

Kiinnostaisi tietää miten hyvin koot pitää kutinsa...
Menninkäisille on tehty, ei sovi suomalaiselle ruumiinrakenteelle ollenkaan. En suosittele, ostakaa jotain muuta!
tounge.gif

(Tulossa vasta, kaveri tuo jenkeistä..)

veryangry.gif
tounge.gif
Joko olet omasi saanut, vai onko paketti vielä postissa?

Kiinnostaisi tietää miten hyvin koot pitää kutinsa...
Menninkäisille on tehty, ei sovi suomalaiselle ruumiinrakenteelle ollenkaan. En suosittele, ostakaa jotain muuta!
tounge.gif

(Tulossa vasta, kaveri tuo jenkeistä..)
Minkäslaiset provikat sun kaverilla on?
wink.gif

(pssst, älä kerro muille tästä loistavasta ideastani, että kaverisi vois tuua mullekkin takin..
idea3.gif
)

veryangry.gif
tounge.gif
Älä huoli, en ole tilaamassa niitä vaaleenpunaisia chapseja!
smile_org.gif

Eiku oikeesti, mul oli kans sellanen kuva et ei noit Suomesta löydy, ainakaan vielä. Ois ollu kiva kokeilla vähä miten tollaset rotsit taittuu päälle, mut pitää kai jostain kokeeksi tilata ni näkee. Kiitti kaikille kuitenni hyvästä yrityksestä.

Fc-motosta tilasin tammikuun alussa tavaraa, muut kamppeet tuli reilussa viikossa, mutta Iconin takkia ei vielä ole postiluukusta tipahtanut...tosin sivuilla lukikin, että toimitus tammikuussa 2006, eli tarkoittaa tietysti kuun loppua...
Ja noista Iconin takeista sai/saa jonkun mystisen 10% alennuksen, syy siihen ei kyllä selvinnyt!
Nyt sormet syyhyten odotan takin ilmestymistä...toivottavasti noilla jenkeillä ei vaan nuo kokotaulukot pahasti heitä...

Kamat on germaaniassa myyty loppuun ja odottelevat uusia kolleja saapuvaksi. Sittenkin menee varmaan taas monta minuuttia kunnes rotsit on myyty loppuun ja jälleen saa odotella. Jos ei siis ole ollut tilausta sisässä.

Fc-motosta tilasin tammikuun alussa tavaraa, muut kamppeet tuli reilussa viikossa, mutta Iconin takkia ei vielä ole postiluukusta tipahtanut...tosin sivuilla lukikin, että toimitus tammikuussa 2006, eli tarkoittaa tietysti kuun loppua...
Ja noista Iconin takeista sai/saa jonkun mystisen 10% alennuksen, syy siihen ei kyllä selvinnyt!
Nyt sormet syyhyten odotan takin ilmestymistä...toivottavasti noilla jenkeillä ei vaan nuo kokotaulukot pahasti heitä...
Tuo alennus johtuu siis ICONin hinnoittelupolitiikasta.
Heidän tuotteitaan ei saa mainostaa julkisesti muuta kuin ovh-hinnoilla. Lähettävät sitten "oikeat" hinnat esim meilillä.

Niin paljoa ne ei siis maksa varmaan missään, kuin mitä nettisivuilla mainostetaan...

Yrityksen sivulta en icon tuoteitta kyllä löytänyt, mutta eräässä lehdessä sanovat myyvänsä ja markkinoivansa niitä.
Puhelin numero 09-4544466 siitä vois kysellä.

edit: ei enää myynnissä!

Mulla myynnissä ICONin Crest -takki kokoa M. Täysin käyttämätön, tuli vaan tilattua liian suuri. Oon ite 170cm ja tällänen rimpula 62kg. Hihat liian pitkät ja muutenkin menee pykälää isommalle kaverille. Pyydän tosiaan huomaamaan että edelleen on liput ja laput takissa kiinni, oon kolme kertaa mallannu peilin edessä ja yrittäny kasvaa joka suuntaan mutta epäonnistuttuani nöyrryin ja pakko myydä eteepäin.

MCsport.fi myy hintaan 825eur, multa lähtee 700eur tai korkein tarjous.

Back