• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Icon-kypärät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kokemuksia Iconin umpikypäristä kaivataan ?? Ovatko meluisia ? Ja mikä on muuten ollut fiilis kypärästä ?

ostin itse ja hieno on!!melust ei oo tietoa viel mutta myyjä kenel oli myytävänä tääl suomes halppis icon kehus että hänel on ollut monta merkkiä shoei arai.... ja icon olis kuulemma hiljaisin ja mielyttävin mutta eihän sitä koskan tiedä se on niin yksilöllistä.käy katsomas powerbike.fi mut oma tuli jenkeist

Noh myyjän mielestä se oma on aina se hiljaisin ja paras. Riippuu niin pyörästä, plexistä jne... niitä pitäis päästä kokeilemaan oman pyörän kanssa.

Messuille meen katsomaan niitä, mutta kiinnostaa toi meluisuus... ja muutenkin miten on kypärät käytössä pelittäneet ??

Mulla on ollut 2 vuotta eikä paljoa käytön jälkiä näy... Hiljainen? On ainakin mulle sopiva, tosin melkoisen suorilla putkilla ajelen. Seuraavakin on Icon kun vaan toisivat koko repertuaarin niin voisi lähteä ostoksille...
Ulkonäkö on selleinen jenkkityylinen eli vähän yliampuva, mutta eipähän ole vielä tarvinnut omaansa etsiä...

Eipä näkynyt messuilla Iconin kypäriä, olisin mielellään testannut ja ostanutkin varmaankin.

Itselläni Iconin kypärä, enkä sitä nyt kovin hiljaiseksi voi väittää. Tai on niitä pahemipiakin. Kovassa vauhdissa suhisee tottakai aikasta paljon ja otsa jäätyy...
Ei nyt suurempaa valittamista...

Ite ostin loppukesästä tälläsen
5d3444aa87d15cb82561aa4745648b38_refined.jpg

Noin 300e taisi tulla hintaa..

Meteli on kova, etenkin kun edellinen potta oli suupertti S1, mutta tulpat korvissa kun pörräilee niin ei niin väliä. Huurtumaan en saanut.

Skull oli viimekesän käytössä. Suhinaa kuuluu aika reippaasti, niinkun monet on todenneet.

Back