Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma, ja myös Gardalle päädyttiin passojen jälkeen.Eikun isosillä oli todella paljon hienoja kuvia sekä mukavan kevyt tarina...![]()
Itse kiertelin tänä kesänä Stelvion, Gavian ja muutaman pienemmän passon, mutta kuvista saikin hyviä vinkkejä minne ensi kesänä voisi suunnata![]()
sanoi:Mihin ajankohtaan olitte matkassa?itse voisin jättää lumisateet väliin...
sanoi:Itellä jääty kaasarit parissa tonnissa Nufenenpassilla 14.7.
Joo oltiin Garin kanssa samalla reissulla.Kiitoksia kommenteista![]()
sanoi:Mihin ajankohtaan olitte matkassa?itse voisin jättää lumisateet väliin...
sanoi:Itellä jääty kaasarit parissa tonnissa Nufenenpassilla 14.7.
Julier/Malojapassin lumihankikuvat on otettu nimen omaan 14.7. jolloin liikenteeseen startattiin St. Moritzista. Koko päivä oli sellaista vesi/räntä/lumisadetta vähän korkeudesta riippuen... Olitko raider muuten Garin kanssa liikenteessä (klik)?
sanoi:Me oltiin meno ja paluumatkalla samalla laivalla teidän kanssa ja mä jopa näyn tossa lauttaranta kuvassa. Pohdittiin kaverin kanssa aluksi että miten Ducatihemmo pärjää kun sillä ei paljoa kamaa ollut
juu, toi oli vika reissu kyllä jossa on teltat ja noin pirusti turhaa romua mukana tommoisellasanoi:Me oltiin meno ja paluumatkalla samalla laivalla teidän kanssa ja mä jopa näyn tossa lauttaranta kuvassa. Pohdittiin kaverin kanssa aluksi että miten Ducatihemmo pärjää kun sillä ei paljoa kamaa ollut
Joo huomattiinkin tuossa Travessa että joitakin tuttuja tyyppejä oli jo menomatkalta. Tuo pakkaamishomma on vähän niin, että jos oikein haluaa optimoida, niin todellakaan ei tarvitse sitä repullista enempää kamaa. Valikoi vaan kaikki alusvaatteet ns. teknistä materiaalia niin ne voi pestä vaikka joka päivä, ja kuivuu aamuksi. Näin ei ainakaan kahta alusvaatekertaa enempää tarvia mukaan. Farkut ja tennarit tms. terassikamppeiksi mukaan, joku lämpimämpi paita vielä niin siinähän se. Rikulla oli tietenkin repussa vielä jatkuva valmius parille passo-kaljalle ja vesipullolle![]()
Jotkut haluavat sitten erityisesti ulkoiluttaa koko vaatekaappinsa sisällön Euroopassa ja mikäs siinä jos tykkää. Tietysti leiriytymisvehkeet jos haluaa ottaa mukaan niin sittenhän sitä roipetta pitääkin olla eri lailla. Camping-retkikin kyllä mahdollisesti puhuttelisi joskus. Sitten pitäisi olla kyllä pyörätkin vähän erilaiset että pääsisi oikeasti "syrjään"... Asiaa sivuten, tuo ducatimiehellä kuvissa näkyvä Kriegan erityisesti moottoripyöräilykäyttöön suunniteltu reppu on muuten aivan loistava tuote, sitä voi lämmöllä suositella.
sanoi:Btw. millainen pyörä siinä syrjään menossa pitäisi olla. Tämä kuva on toissa kesän reissulta:kuva