• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

i/ö koneen lämpö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inazuma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bilteman mittari näyttää säästä ja ajonopeudesta riippuen 80-110°C. Sateella lämpenee todella hitaasti ja vain johonkin 60 asteeseen.
omg.gif
 Jonkinmoinen termostaatti olisi kyllä paikallaan näissäkin koneissa.

No itse asiassa siellä on sellainen. Tosin se on paineventiili joka toimii siten että ölpän ollessa kylmää (eli jäykkää) iso osa öljyvirrasta oikaisee ohi jäähdyttimen suoraan filtterille jossa myös vastaava venttiilizydeemi (toimii myös filtterin tukkeutuessa).

No itse asiassa siellä on sellainen. Tosin se on paineventiili joka toimii siten että ölpän ollessa kylmää (eli jäykkää) iso osa öljyvirrasta oikaisee ohi jäähdyttimen suoraan filtterille jossa myös vastaava venttiilizydeemi (toimii myös filtterin tukkeutuessa).
Jaajaa. Missäs semmonen on kun ei tullut vastaan tuossa koneremonttia tehdessä. Tai en ainakaan tunnistanut.
withstupid.gif

Vai onkohan kysessä ne öljypohjassa olevat omituisen näköiset "pultit"?

Siellä se on öljypohjan sisällä etuosassa. Ei mulla oikein ole enää muistikuvaa em osasta, tais olla vuosi -96 tai -97 kun mulla oli omasta alakerta auki.
Tehtaan korjausmanuskassa asia on esitetty hyvin siellä vois olla aukeamispainekkin.

Back