Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Noin tuhatkilsaa takana ja täytyypä sanoa että ompa hyvä mopotti. Pentsiiniä on menny 4.6-4.9 litraa satasella joten kylläpä noi pensat jaksaa ostaa ja pakkohan se on jaksaa.
Aikas kivat lukemat vaan itse olen päässyt noihin vain silloin kun kikottimeni ostin ja sen kotiin ajoin. Nyt tulee pyörittyä kartsalla ja annettua jerkkua niin 6 litraa menee helposti
Joopa joo, kyllähän se ajotavasta riippuu kulutus.Olen VIELÄ malttanut ajella rajoitusten sallimissa puitteissa mutta kauinkahan kauan sitäpä en tiedä!!!
Noin tuhatkilsaa takana ja täytyypä sanoa että ompa hyvä mopotti. Pentsiiniä on menny 4.6-4.9 litraa satasella joten kylläpä noi pensat jaksaa ostaa ja pakkohan se on jaksaa.
Juuri tonnista fasua (-03) kattelin viimeiseen asti ennen kuin sitte menin ostamaan Hornetin (-04). Ovat kuitenkin mielestäni saman tyylisiä pyöriä.
Hinta ratkaisi näiden kahden vaihtoehdon välillä Hornetin eduksi tällä kertaa. Honda on kyllä vienyt löpötintä keskimäärin vajaata kuutta litraa satkulle.