Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä kovin kauaa miettis kun on kerran kesä ja pyörä pihassa. Ei hajuakaan minkälainen tollanen pyörä on mutta sen tiedän että pyörät noin yleisesti alkaa kokemuksen myötä tuntua pienemmiltä ja kevyemmiltä. Eli jos oot jo käyny sillä treenaamassa niin miksi et kävisi treenaamassa sillä lisää?Kiitos viesteistänne.
Lähettämäni kysely oli hieman vajavainen ja olen siis harjoitellut muutaman kerran armaani avustuksella ajamalla Honda VF750 Customia, mutta pyörä tuntuu melkoisen raskaalta ja siinä mielessä ehkä kevyempi tuntuisi paremmalta vaihtoehdolta. Ko. Honda on perheessämme ylimääräisenä, kun isäntä osti itselleen Suzuki Marauderin.
Siinäpä siis pulma; opetella seiskapuolikkaalla vaiko hankkia kevyempi, mutta myös tehottomampi pyörä?
eikäku kun käyt siellä autokoulussa ottamassa muutaman tunnin, perustelen;Kiitos viesteistänne.
Lähettämäni kysely oli hieman vajavainen ja olen siis harjoitellut muutaman kerran armaani avustuksella ajamalla Honda VF750 Customia, mutta pyörä tuntuu melkoisen raskaalta ja siinä mielessä ehkä kevyempi tuntuisi paremmalta vaihtoehdolta. Ko. Honda on perheessämme ylimääräisenä, kun isäntä osti itselleen Suzuki Marauderin.
Siinäpä siis pulma; opetella seiskapuolikkaalla vaiko hankkia kevyempi, mutta myös tehottomampi pyörä?
en tiedä miten olet harjoitellut mutta kaikki pyörät on raskaita ja kömpelöitä hiljaisissa vauhdissa. Ja melkein sanoisin et customi on jäykin kääntymään hitassa ajossa. Rohkeasti vaan ja sillä joka seisoo jo pihassa.Kiitos viesteistänne.