• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hyvät öljyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puksuttaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Motonetistä olen ostellut ölppöjä. Motulia ja Teboilia.
Motul on 10W-40 ja Teboilin Superbike on 15W-50 ja perstuntumalta sanoisin että toi Teboilin toimii paremmin
Myydään siellä sitä yhtäkin ...
smile_org.gif
Ai D..... ?
baaa.gif

Mit helv ? Olen sitten Golden Arse
062802jumpie_prv.gif

Ihmettelen, miksi täyssynteettisiä öljyjä mainostetaan ja kehutaan niin kovasti?? Castrolin GPS:sää paskempaa öljyä en tiedä moottoripyörään. Muutaman kerran olen kokeillut eri vehkeissä, mutta ei vaan toimi. D.... on huomattavasti parempaa, mutta parhaiten toimii öljymerkistä riippumatta 20w-50 mineraaliöljy. Vuosia ajoin Hondan GN4 öljyillä ja kun sen valmistus lopetettiin olen käyttänyt BelRayn vastaavaa EXL:lää. Vaihteisto toimii kuin ajatus, vaihdot on täsmällisiä, vaihteet menee kevyesti päälle, ei välivapaita eikä mitään rutinoita tai kolahduksia. Muutamilta moottoripyörien parissa työskenteleviltä "guruilta" olen kuullut samanlaisia kommentteja. (Castrol valmistaa myös vastaavaa Evo GP 20w-50 ölppää mutta siitä ei ole kokemusta, Suomessa saa vain 1L purkeissa)

Ihmettelen, miksi täyssynteettisiä öljyjä mainostetaan ja  kehutaan niin kovasti?? Castrolin GPS:sää paskempaa öljyä en tiedä moottoripyörään. Muutaman kerran olen kokeillut eri vehkeissä, mutta ei vaan toimi. D.... on huomattavasti parempaa, mutta parhaiten toimii öljymerkistä riippumatta 20w-50 mineraaliöljy. Vuosia ajoin Hondan GN4 öljyillä ja kun sen valmistus lopetettiin olen käyttänyt BelRayn vastaavaa EXL:lää. Vaihteisto toimii kuin ajatus, vaihdot on täsmällisiä, vaihteet menee kevyesti päälle, ei välivapaita eikä mitään rutinoita tai kolahduksia. Muutamilta moottoripyörien parissa työskenteleviltä "guruilta" olen kuullut samanlaisia kommentteja.  (Castrol valmistaa myös vastaavaa Evo GP 20w-50 ölppää mutta siitä ei ole kokemusta, Suomessa saa vain 1L purkeissa)
^ Ihan hyvä pointti. Mut GPS on puolisynteettinen.

Back