• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hyvää palveluako (Tiinan tupa kokeilkaa!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 1tipi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yritin muistella paikkaa kun siellä kävin, taisi olla juurikin vuosi -74, aika kuluu nopsaan. Paikka oli "Tiinan tupa" mutta jotenkin tuo tie näyttää erilaiselta kuin silloin. Kuopiosta olin matkalla Tamperetta kohti silloin ja pieni tupa siellä oli. Jotenkin vain muistikuva että olisi ollut sen aikaisen tien yläpuolella eli vasemmalla puolella pieni tupa jonka nimi oli "Tiinan tupa".Tuonlaista erillistä levähdyspaikkaa en siinä muista silloin olleen. Reissun muistan kyllä hyvin ja ajopeli oli Honda CB 450.

Aivan loistopaikka, käykää ihmeessä. Mulla oli eka kokemus 1978 kesällä, ikää oli silloin 9v.
062802jumpie_prv.gif

-Harri-

Ehdottomasti yksi parhaita pysähdyspaikkoja 9-tiellä niin maisemansa, kuin myös palvelunsa suhteen.

Tiina hoitaa myynnin ja palvelun suvereenisti ja paikan päällä valmistetut munkit sekä piirakat hakevat vertaistaan ja se santsikuppi sisältyy myös hintaan.

Poiketkaa ihmeessä katselemaan maisemia ja kokemaan kunnon palvelua.

Itse ajelin perjantaina 9-tietä alaspäin Hankasalmelle päin ja päätin opasteiden perusteella katsastaa paikan. Paikalla pysähdyn myös jatkossa mahdollisuuksien mukaan.

biggrin.gif

Sinne wessaan mennään suoraan ulkoa niin, ettei talonväki välttämättä edes tiedä käynnistä mitään. Ja kalakukkoja siellä on nykyisin aina varastossa. Tosin senkin olen nähnyt, että ovat olleet loppuun myyty. Siellä ne kalakukot on muistaakseni jonkun Rantasen Leipomon kalakukkoja. Mielestäni maukkaampia kun ne kuuluisammat Partasen kalakukot. Ja kysykääpä Tiinan kylmäsavulohivoileipää. Liiankin hyvää. Toinen paikka, joka yltää palvelussa tuolle tasolle, on Karoliinan Kahvimylly Joutsassa. Mutta se on vähän erilainen paikka. Sellainen konditoria tyyppinen.
Kumpikaan ei kuitenkaan ole palvelutasoonsa nähden mikään kallis paikka. Nim. käynyt molemmissa tällä viikolla.

Suosittelen. Kunnon munkit ja sämpylät. Henkilökuntakin osaa osaa sanoa muutakin kun 'viisnelekyt, onks poonuskorttia'.

Omassa kummallisuudessaan hakkaa nämä apsi-apinapaikat mennen tullen.

Back