Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jos löytyy talvisäilytystä tarjoava putiikki joka tekee huollot (muutakin kuin valohoitoa) seisonnan aikana niin tarpeeseen tulisi.Mikä on kokemustenne perusteella hyvä tai paras Yamaha-huoltopiste pk-seudulla. Onkohan kaikilla samat listahinnat?
Vain hyviä kokemuksia on minulla Yamahan huollosta FN:llä. Ja sitä ennen myös Hondan huoltamisessa samaisessa liikkeessä. Eikös se FN pärjännyt taannoin hyvin myös jossain TM:kin testissä. Oliko lie siinäkin paras. Tuntuu ainakin että, huollon taso ei paljoa vaihtele ajan funktiona! Vai onko mulle sattunut aina hyvät päivät?En ole Yamahoja omistanut enkä siten huollattanutkaan, mutta Eikös Frank Nyman valittu vuoden 2004 parhaaksi Yamaha huolloksi? Olen sieltä kolme pyörää ostanut ja ne siellä aina huollattanut. Loistavasti homma on aina pelannut!
Konekeskoa Tuupakantiellä olen käyttänyt, ja tyytyväinen olen ollut. Huoltopäällikkö on tietäväinen ja avulias hemmo.Mikä on kokemustenne perusteella hyvä tai paras Yamaha-huoltopiste pk-seudulla. Onkohan kaikilla samat listahinnat?