• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hyvä Yamahahuolto pk-seudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja koivusuo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikä on kokemustenne perusteella hyvä tai paras Yamaha-huoltopiste pk-seudulla. Onkohan kaikilla samat listahinnat?

En ole Yamahoja omistanut enkä siten huollattanutkaan, mutta Eikös Frank Nyman valittu vuoden 2004 parhaaksi Yamaha huolloksi? Olen sieltä kolme pyörää ostanut ja ne siellä aina huollattanut. Loistavasti homma on aina pelannut!

Kuka sen valitsi? Hilpeetä, jos valinta jatkus, kun konekesko on, niinku "virallinen".

Konekeskon huolloista ei oo näkyny kommentteja. Toivottavasti "TM" testaa
wink.gif

En ole Yamahoja omistanut enkä siten huollattanutkaan, mutta Eikös Frank Nyman valittu vuoden 2004 parhaaksi Yamaha huolloksi? Olen sieltä kolme pyörää ostanut ja ne siellä aina huollattanut. Loistavasti homma on aina pelannut!
Vain hyviä kokemuksia on minulla Yamahan huollosta FN:llä. Ja sitä ennen myös Hondan huoltamisessa samaisessa liikkeessä. Eikös se FN pärjännyt taannoin hyvin myös jossain TM:kin testissä. Oliko lie siinäkin paras. Tuntuu ainakin että, huollon taso ei paljoa vaihtele ajan funktiona! Vai onko mulle sattunut aina hyvät päivät?

Mä oon käyttäny Jammuani vaan FN:llä. Huvin on pelannut, vaikka en osaa muihin verrata, muuten kuin että muiden Fasukuskien kanssa on hintoja verrattu joskus ja siinä ne on samaa luokkaa hinnat muuallakin.

Viimeksi meni vähän pitkäksi sovitusta aikataulusta, jouduin odotteleen, mutta toisaalta sehän tarkoitti että ainakin ne teki jotain eikä vaan valohoitanu. Sinne myös seuraavaksi.

Back