• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hyvä video, kyllä pojat "osaa"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja julma jj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pääosin säälittävää, epäonnistunutta ja idiotismia sisältävää kikkailun opettelua
confused_orig.gif

Pätkässä vain 10 % hienoa ja taitavaa osaamista
cool.gif

Kokonaisuus
033102ass_1_prv.gif

Kokonaisuus +++
Osaaminen ---
Näyttävyys "sillä tavalla" ---
Näyttävyys maallikolle +++

Se on vaan joskus hyvä nähdä millaisia uhrauksia noiden temppujen tekijät joutuvat joskus tekemään - tai mitä
seuraa kun ihan kuka tahansa yrittää noita temppuja tehdä.

mun mielestä moton turhaa tuhoamista. Muut saa harrastaa niin paljon haluavat, kunhan eivät kaskosta maksata epäonnistuneita keulimisia.
Mie tässä oon maksanu muiden matkahöpöjen ajeluita, kun ajelevat tuolla miten sattuu ja ei korjaa jälkiään jos tulee naarmu katteeseen.

Motot on ajoa varten ja niitä ei säälitä, jos jotain menee rikki niin ne kyllä omasta hihasta korjataan. Ei tartte stressata vakuutuksista ja yleistää sinällään.
baaa.gif
sport05.gif

Kyllähän noita viteoita on kiva katella, mutta jätän ton touhun kyllä muille, mun mielestä moton turhaa tuhoamista. Muut saa harrastaa niin paljon haluavat, kunhan eivät kaskosta maksata epäonnistuneita keulimisia.

Eiköhän ne kaskot ole just sitä varten,että kun itse kämmää.
Siksihän se on vapaaehtoinen vakuutus.

Jos ei tämä kritisoiva yleisö huomannut, niin melkein kaikki "pätkät" olivat lainattuja toisista videoista, eli ei ollut yks ja sama jengi, vaan monta eri pätkää, monesta eri pätkästä, koottu yhteen pätkään...

Jos ei tämä kritisoiva yleisö huomannut, niin melkein kaikki "pätkät" olivat lainattuja toisista videoista, eli ei ollut yks ja sama jengi, vaan monta eri pätkää, monesta eri pätkästä, koottu yhteen pätkään...
hei ei kaikki oo poliiseja!!!!! mut kiitos  
bowdown.gif
ja kerroppas minulle, parahin tonppa, miten se tähän liittyy? Ei sinun tarvitse minulta pyytää anteeksi siitä, että olet minua tyhmempi,ei se ole sinun vikasi. Onkohan älykkyys periytyvä? Ja nimen tomppa olen kuullut aika monesti, mutta tonppa...noh, ehkä olen liian tyhmä ymmärtääkseni, mutta empähän ole ikinä väittänyt olevani kovin fiksu. Mutta tulipahan todettua että en ole sentään tyhmin elukka navetassa. ja sitten se pakollinen
smile_org.gif

Back