Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

DizzySpell sanoi:No huh huh! Kyllä minä ainakin ryhmityn reilusti ettei juuri noi homot aja päälle kännykkää räplätessä! Itseäni ainakin vituttaa kun joku seisoo keskellä kaistaa ja odottaa kääntymistä eikä siitä mahdu ohi! Siis autolla
Alkuperäisen kysymykseen Autokoulu Helenius Espoon keskuksessa.
Diesel sanoi:Tietenkin sua vituttaa. Mielelläsi ajaisit minun ja penkan välistä niin, että heilahtaa! Jos minun jalkani heilahtaa auton ja mopon väliin niin kukakohan tuosta maksaa ensiksi verellään. Minulle ainakin on se ja sama kuka oli oikeassa jos tuloksena on minulta amputoitu jalka.
Varsinkin kun ottaa huomioon et joka päivä on joku mopolla tukkimassa tietä.

Diesel sanoi:Mun puolesta modet voi poistaa tän OT keskustelun!
Kaj sanoi:Minäkin toivoisin että modet poistaisivat viestejäni, etenkin niitä joissa vaikuttaisin tyhmältä muiden silmissä.
Auliksesta hyvät kokemukset täältäkin. Hinta oli kilpailukykyinen, sijainti minulle optimaalinen ja ilmapiiri kodikas.Henksu sanoi:Itse ajoin kortin pari vuotta sitten Autokoulu Auliksessa Leppävaarassa. Hinta oli mielestäni tuolloin pk-seudun halvimpia ja opetuksen tasosta tykkäsin.
qnarkill sanoi:edit: ja miksi se abs sitten? Siksi että kun pääset käsittelykokeeseen (ja sataa kaatamalla kuten omassa) niin ei tarvi jännätä jarrutusta senkun runttaat etujarrun pohjaan.
Roark sanoi:Auliksesta hyvät kokemukset täältäkin. Hinta oli kilpailukykyinen, sijainti minulle optimaalinen ja ilmapiiri kodikas.
Ajotunnit saatiin sumplittua hyvin joustavasti ja lyhyelläkin ennakolla. Ajossa opettaja päästeli perässä ruutosella, mikä oli jollain tapaa mukavampaa kuin se, että olisi tullut jollain väsähtäneellä pikkukotilolla![]()