• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hyvä mp 3 soitin mpoottoropyörä käyttöön

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rengas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Nokia
Olis tarvetta MP3 soittimeen edellinen creative (loppuun käytetty) Onko kokemuksia mp 3 soittimista ja niiden toimivuudesta jos myös soittimessa radio? Pyörässä star com digital systeemi. (hyvä ja toimiva järjestelmä) Navi,puhelin,musiikki sekä matkustaja yhteys täysin automaattinen) Nyt vaan se uusi soitin.

iPodit tai sitten iPhone, ja saat navin luurin sekä musiikin samaan laitteeseen. Tai musan ja luurin, navi sulla varmaan erikseen on jo.

Vai "mpoottoropyörä"-käyttöön. Eikös tuohon nyt käy mikä hyvänsä MP3. Ei sitä ajaessa paljon räplätä kuitenkaan. iPod-/Phone tietty on aatelia...

Komppaan Ipodia, akku kestää ja eihän siitä oikein pahaa sanaa kärsi sanoa. Itse ollut erittäin tyytyväinen, toki kuulokkeisiin joudut panostamaan vielä erikseen.

Komppaan Ipodia, akku kestää ja eihän siitä oikein pahaa sanaa kärsi sanoa. Itse ollut erittäin tyytyväinen, toki kuulokkeisiin joudut panostamaan vielä erikseen.
Voiko Ipodilla jo nykyään soittaa randomilla soittolistoja? Ainakaan omassa muutaman vuoden vanhassa se ei onnistu. Random toimii ainoastaan kaikkille kappaleille
033102ass_1_prv.gif

tuollainen oppo on mulla käytössä, laitteesa 2G tilaa ja laitoin kylkeen 8G microsd:n niin mahtuu passelisti tavaraa, akkukestää hyvin ,randomi toimintoja en ole kokeillut, pitää testata. olen tyytyväinen tuotteeseen, miinuksena sanottakoon radio ,se ei ole kovin herkkä...
kuulokkena sennheiser cx400, suosittelen...

oppo

Ipodit aika yliarvostettuja imo. Onhan ne hienoja jne. mutta ainakin itse käyn tietokoneella netissä enkä tarvitse siihen Ipodia, Creativen ja Philipsin soittimilla olen pärjännyt ja ne on hyvin ajaneet asiansa siinä mihin ne on luotu - toistamaan musiikkia.

ZEN Mosaic EZ 300 on ollut käytössä ZENin lopahdettua. Alkuun harmitti pienempi ja vähän huonompi näyttö ZENiin verrattuna, mutta olisinko kerran tai kaksi katsonut videoja ZENillä.
Mosaic on kooltaan paljon pienempi, kapasiteetti kuitenkin sama 8 Gt. Akku taitaa kestää luvatut 32 tuntia, kun tuota ei tarvitse latailla kuin kerran viikossa töiden vuoksi.
Ainoa miinus siitä ettei tuossa ole ZENin tapaan SD-korttipaikkaa.

Iphone toimii musasoittimena ja siinä samalla se hoitelee navigoinnin. Toki sillä puhelutkin voi hoitaa mutta Iphonen vajavaisesta auto-answer ominaisuudesta johtuen Nokialainen toimii pääsääntöisesti puhelimena ajomatkoilla (ja samalla muutenkin duunipuhelin, Iphone sitten taas privakäytössä).

^Ja esim. Zümo hoitaa navigoinnin paremmin, mutta on myös musasoittimena erittäin käyttökelpoinen - jos ei paras (pyörässä)

Back