Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites sä sen teet?Bone sanoi:Kyyllä sitä ajokamojen ylläpidostakin voi tiedettä tehdä.
Taiteesta nyt puhumattakaan.
Ei nyt ole tarkoitus vinoilla, mutta alkaa vakavammin puhuen
aika moni asia nykymenossa..... hieman välillä pelottamaan.
vstrom sanoi:Pyörästä ja kypärästä miedolla Sunlight/Fairy-vedellä.
Hyvin rasvattuun nahkapukuun sama juttu, mikäli itikka tarttuu, yleensä ei.
XX-xenon sanoi:kypärään reissun jälkeen märkä talouspaperi päälle, antaa vaikuttaa ja sitte pyyhkii sillä samalla ne itikat pois..
Miikaael sanoi:Mites sä sen teet?
.
.
.
.Vklnuppi sanoi:Miten tuo nahkatakin käsittely sillä marseille/le chat saippualla kuuluu tehdä ? En ole koskaan kokellut, mutta jos tänä talvena kokeilisi kun se kuulemma myös pitää nahan parempana. Pahimpana pelkona on, että nahkatakki alkaa näyttää lateksiasulta eli kiiltämään![]()
TomiV sanoi:Mun äiti ja vaimo pesee vaatteet pesukoneessa.
Suihkussa olen kaikki pessyt niin, että ensin huuhtelen varusteet, kastelen kintaan, hieron siihen tuota saippuaa, ja sitten vaan hinkkaamaan. Jos/kun ei vaahtoa tarpeeksi, niin hieroo vähän lisää saippuaa. Tällä tavalla saippuaakin kuluu säästeliäästi ja yksi pala riittää ikuisuuden.Vklnuppi sanoi:Miten tuo nahkatakin käsittely sillä marseille/le chat saippualla kuuluu tehdä ? En ole koskaan kokellut, mutta jos tänä talvena kokeilisi kun se kuulemma myös pitää nahan parempana. Pahimpana pelkona on, että nahkatakki alkaa näyttää lateksiasulta eli kiiltämään![]()
Blindi sanoi:Suihkussa olen kaikki pessyt niin, että ensin huuhtelen varusteet, kastelen kintaan, hieron siihen tuota saippuaa, ja sitten vaan hinkkaamaan.
jaket sanoi:tästä tuli mielleyhtymä, että olet puku päällä suihkussa...
Ihan vaan henkarista on toistaiseksi roikkunutjaket sanoi:tästä tuli mielleyhtymä, että olet puku päällä suihkussa...