Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hytti elikäs ohjaamo nousee ylös...eli mistä on syntynyt käsite "hytittää", "hytti ylhäällä", jne.. eikös oikeampi ilmaisu olisi sanoa, että "hytti takaviistossa"
Nimim. hitto näitä saivareita..
Kyl me varmaan silti käytetään! Ostakee isommat hatut vapun kunniaksiAinahan joku idiootti on keksiny joka asialle muodikkaan tavan esittää se.
Itseäni lähinnä hävettää jo ihmisen puolesta joka yleisellä paikalla muiden kuullen edes käyttää tota sanontaa.
Ärsyttävämpää sanontaa ko. asialle saa hakea.
Joten älkää ihmiset käyttäkö sitä.
![]()
Hytittää, warettaa, nokittaa, bilettää, rulettaa... pierettää... Slankiva vissiin, yleensä nk. kakaraslangista (valitettavasti) enemmän tai vähemmän yleiseen käyttöön lipsahtanut "ccooool" ilmaisu. Joumän räp, se kieliopista. Ja mulla ei hytitä, kun on avokattoinen mopo....eli mistä on syntynyt käsite "hytittää
Sitten on myös slangi-ilmaisu vinettäminen, jota harrastavat keski-ikäiset matkasohvakuskit.Hytittää, warettaa, nokittaa, bilettää, rulettaa... pierettää... Slankiva vissiin, yleensä nk. kakaraslangista (valitettavasti) enemmän tai vähemmän yleiseen käyttöön lipsahtanut "ccooool" ilmaisu. Joumän räp, se kieliopista. Ja mulla ei hytitä, kun on avokattoinen mopo....eli mistä on syntynyt käsite "hytittää
Nykynuoriso on vanhempiaan fiksumpaa....niille huonosti pärjääSitten on myös slangi-ilmaisu vinettäminen, jota harrastavat keski-ikäiset matkasohvakuskit.Hytittää, warettaa, nokittaa, bilettää, rulettaa... pierettää... Slankiva vissiin, yleensä nk. kakaraslangista (valitettavasti) enemmän tai vähemmän yleiseen käyttöön lipsahtanut "ccooool" ilmaisu. Joumän räp, se kieliopista. Ja mulla ei hytitä, kun on avokattoinen mopo....eli mistä on syntynyt käsite "hytittää![]()
t. Keski-ikäinen pommittaja
ehdottomasti..Hell yeah,hytti pystyyn vaan.....![]()
![]()
![]()
Itse ainakin koitan viljellä kyseisiä sanontoja mahdollisimman paljon. Aina kun jotain alkaa vituttamaan joku mitätön asia niin vettä pitää heittää lisää myllyyn.Kyllä meikäläistä sapettaa myös nää sanonnat. "Hytti pystyssä" ym. Mutta kaikkein eniten ottaa aivoon sanonta "Tassut ylöspäin". Tyyliin: "Kävin tossa ajelemassa ja siellä oli joku Vectra tassut ylöspäin ojassa"
Mitkä hel*etin tassut!!! Ymmärrän kyllä, että tassuilla tarkoitetaan renkaita, mutta tassut!![]()
![]()
Entäs tää vanha sanonta "Nakin poltto", kuka senkii on keksinyt...ei, ei ja vielä kerran ei hyvää kevättä.![]()
Asiaa! Taidankin lähteä tästä hytittelemään, siis ajamaan hytti pystyssä, mutta pitää silti muistaa että tassut osottaa alaspäin. Nakkiakin vois vähän poltella.Itse ainakin koitan viljellä kyseisiä sanontoja mahdollisimman paljon. Aina kun jotain alkaa vituttamaan joku mitätön asia niin vettä pitää heittää lisää myllyyn.Kyllä meikäläistä sapettaa myös nää sanonnat. "Hytti pystyssä" ym. Mutta kaikkein eniten ottaa aivoon sanonta "Tassut ylöspäin". Tyyliin: "Kävin tossa ajelemassa ja siellä oli joku Vectra tassut ylöspäin ojassa"
Mitkä hel*etin tassut!!! Ymmärrän kyllä, että tassuilla tarkoitetaan renkaita, mutta tassut!![]()
![]()
Entäs tää vanha sanonta "Nakin poltto", kuka senkii on keksinyt...ei, ei ja vielä kerran ei hyvää kevättä.![]()
Äijät alko kiusaamaan mua ihan kaksin kappaleinAsiaa! Taidankin lähteä tästä hytittelemään, siis ajamaan hytti pystyssä, mutta pitää silti muistaa että tassut osottaa alaspäin. Nakkiakin vois vähän poltella.Itse ainakin koitan viljellä kyseisiä sanontoja mahdollisimman paljon. Aina kun jotain alkaa vituttamaan joku mitätön asia niin vettä pitää heittää lisää myllyyn.Kyllä meikäläistä sapettaa myös nää sanonnat. "Hytti pystyssä" ym. Mutta kaikkein eniten ottaa aivoon sanonta "Tassut ylöspäin". Tyyliin: "Kävin tossa ajelemassa ja siellä oli joku Vectra tassut ylöspäin ojassa"
![]()
![]()
![]()