Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IrtokipinätMännänpalautusjousi![]()
+2 täältäkin. Kohta 50 tonnia ajettu enkä minäkään antaisi pois. Tai oikeastaan jouduin antamaan / myymään omani yhdelle irlantilaiselle kun se ihastui siihen myös. Pakko oli seur. päivänä käydä ostamassa itelle uusi.+1 tälle. Käyttänyt nyt parissa pyörässä jonkun 35 000 km ja on aivan loisto...Päinvastainen mielipide; Throttle Rocker on Rock!!!
Noita on ostettu tusina. Kulutustavaraa ja aina hyödyllinen.Männänpalautusjousi![]()
tuo saattaa olla jo jonkunlainen ennätysKOKO mopo![]()
Ostin talvella uuden äffä suitsan ja kuumeisesti odottelin kevättä, no ajokelejä odotellessa pyörä kerkes vaihtua ärrä peliksi![]()
Mikäs tuossa oli vikana? Serkku kun juuri kehui mulle tuota castrolin ketjurasvaa.ja Castrolin ketjuspray (aivan pa.....ka rasva)
Hyvä matkalla, huono kaupungissa (edessä) Jostain syystä oikean käden sormet puutuu ja TR auttaa siinä hommassa.+1 tälle. Käyttänyt nyt parissa pyörässä jonkun 35 000 km ja on aivan loisto...Päinvastainen mielipide; Throttle Rocker on Rock!!!
Castrolin Chain Wax "new formula" sydeemi. Ei toimiMikäs tuossa oli vikana? Serkku kun juuri kehui mulle tuota castrolin ketjurasvaa.ja Castrolin ketjuspray (aivan pa.....ka rasva)
Et kuitenkaan vahaan vihjaa haukkkuvaa kommenttiasi?![]()
Komppaan tätä..käytin lukkoa kerran tai kaksi ku huuteli itsekseen..Paristot irti, saa hyvän järeän levylukon! Turha se on silti!Throttle Rocker on Rock!!!
Liiterin kypäräpuhelin on varmasti turhin,en oo käyttänyt kertaakaan![]()
Xenan lukko on toiminut hyvin = ollut hyllyssä hankinnasta asti.Voihan siittä ottaa paristot pois jos tulee turhia hälyjä![]()
no joo nämä tuttuja mulleki turhia kaikki ...paitsi muksuturhimmat hankinnat![]()
takavuosina olin kyllä TOOOSI pihalla ja tuli hankittua kaikenlaista turhaa, mm: auto ok.talo vaimo ja muksu![]()
osuuhan sokeekin motoristi tolppaan joskus ykkös kaljaIrtokipinätMännänpalautusjousi![]()
![]()