• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hymyilevän Motoristin Kevätpäivät 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Earthend
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Porukkaa riitti joo, mutta vain osa jaksoi Ruissaloon asti. Earthend ja Little tuli bongattua Forum marinumilla, en tiedä huomasivatko kun koitin moikkailla  
wink.gif

Muutama kuva ja jotain juttua tapahtumasta, kliks

Piti oikeen kattoa näkyykö itseä videolla ja kivasti olit just leikannut kun meikäläinen oli ajamassa ohi, perä vähän vilahti
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei varmaan kukaan muu edes bongaa, itsekin huomasin perässä ajaneista pyöristä

Hups, taisi mennä mun teksti väärälle topikille...

Mutta:
PoS
sanoi:
Piti oikeen kattoa näkyykö itseä videolla ja kivasti olit just leikannut kun meikäläinen oli ajamassa ohi, perä vähän vilahti Ei varmaan kukaan muu edes bongaa, itsekin huomasin perässä ajaneista pyöristä

Vai leikkasin, sori, oli meinaan jokseenkin mittavasti tuota kuvamateriaalia
buttrock.gif

Missä kohdin vilahti, ja millä pyörällä, niin teen sinulle ihan oman kohdan
sport05.gif

Ei tartte, kiitos kumminkin
biggrin.gif
Toki ymmärrän että varmasti materiaalia oli vähintäänkin riittävästi, eikä kaikkia mitenkään saa mukaan

Turussa oli motoristeja kuin meren mutaa. .ORGilaisia ei ollut montaakaan; pk-seudulta meni kahden mopn letka eli Sumppa ja minä.
Salon ABC:llä melkein tapasimme, olin juuri poistumassa, kun kävelitte sisäänpäin. Ei kehdannut mittarikentän toiselta puolelta karjua ja huitoa.

Neljä tuntia meni matkaan, kuten etukäteen laskeskelinkin.

Loppukuvaan olit sitten osannut poimia parhaan! :-) Ei ollut mun, mutta saman tyyppinen, kuin omani.
Tuota käsittääkseni samaista pyörää kävin nurmikollakin ihailemassa erikseen. Tyylikästä !

Mutta ei sen puoleen, luotaantyöntävää pyörää piti ihan hakemalla hakea. Lähinnä ne pikkupojat kakspäänä PV:nsä kyydissä oli hassu näky isojen murisijoiden seassa  
tounge.gif

Kyl maar passas kuunnella ja katsella !

sanoi:
Bongasin itseni 4 minuutin kohdalta: takarivissä vilahtaa pyörän takaboksissa kiinni ollut valkoinen viiri

kap57 Se mustanpunainen asu ?

Multa löytyy btw kuviakin, kun ajattelin mahdollisesti kirjoitella lehtijutun paikalliseen(ei Turku) lehteen.

Mikäli osuu silmiin, laitan privaattina, jos kuva on onnistunut.

Back