Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Piti oikeen kattoa näkyykö itseä videolla ja kivasti olit just leikannut kun meikäläinen oli ajamassa ohi, perä vähän vilahti Ei varmaan kukaan muu edes bongaa, itsekin huomasin perässä ajaneista pyöristä
Loppukuvaan olit sitten osannut poimia parhaan!
Salon ABC:llä melkein tapasimme, olin juuri poistumassa, kun kävelitte sisäänpäin. Ei kehdannut mittarikentän toiselta puolelta karjua ja huitoa.Turussa oli motoristeja kuin meren mutaa. .ORGilaisia ei ollut montaakaan; pk-seudulta meni kahden mopn letka eli Sumppa ja minä.
Tuota käsittääkseni samaista pyörää kävin nurmikollakin ihailemassa erikseen. Tyylikästä !Loppukuvaan olit sitten osannut poimia parhaan!Ei ollut mun, mutta saman tyyppinen, kuin omani.
Bongasin itseni 4 minuutin kohdalta: takarivissä vilahtaa pyörän takaboksissa kiinni ollut valkoinen viiriMoro pitkästä aikaa !
Kävin ihailemassa kameroineni hymyileviä motoristeja, ja olihan noita, siteeraten:
Mopo on mopo on mopo on mopo on mopo on mopo.
Kaikki erilaisia, kaikki kauniita, parasta oli olla vain ja kuunnella:
http://www.youtube.com/watch?v=GW-XLbPTj6s
sanoi:Bongasin itseni 4 minuutin kohdalta: takarivissä vilahtaa pyörän takaboksissa kiinni ollut valkoinen viiri