Husse sm610 vs. KTM lc4 640

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuo paketti taitaa olla semmonen, että ne väkertää vanhoista navoista motovanteet pinnottamalla....
Taisin juuri tuolta tänään kysellä noita,
valmiit vanteet oli 980 ja jonkin värisenä 1030e.

Motopalstalla on yksi Husqvarna TE 610 SM. Ajettu 5000km ja vaihdettu laakerit, mäntä , k.kanki yms.
Onkos tuo ihan normaali koneremppaväli?
crazy.gif

Motopalstalla on yksi Husqvarna TE 610 SM. Ajettu 5000km ja vaihdettu laakerit, mäntä , k.kanki yms.
Onkos tuo ihan normaali koneremppaväli?  
crazy.gif
Takapyörältä 64hv.. yli 70heppaa koneesta! Onhan noi jo 570cc 1-mukisesta aika hyvät tehot.

No mut kyllähän sen silti pitäis kestää pal enemmän kuin 5000km, käyttäjävika!
cool.gif
Yksimukisen saa aika äkkiä palasiksi, kun jurnutivedättää liian pienillä kierroksilla. Eli juu'u, käyttäjävikaa epäillään.

Arpominen loppu, kun mulle "pakkomyytiin" Hussen SM 510. Todella hyvä ja käytänöllinen käyttöpyörä työmatka-ajoon. ;)

Nyt sitten spekuloidaan laittaako kilpiin vai ei, taidan laittaa. Öljyä tilasin jo tynnyrillisen ja asennoiduin muutenkin uuden mopon vaatimalla tavalla. Eli ensi kesänä ajetaan vähemmän, mutta hauskuuskerrointa pitäisi olla enempi, huoltohommista kun pidän.

Nyt pitäs vielä hukata oma DRZ johonkin...

Arpominen loppu, kun mulle "pakkomyytiin" Hussen SM 510. Todella hyvä ja käytänöllinen käyttöpyörä työmatka-ajoon. ;)

Nyt sitten spekuloidaan laittaako kilpiin vai ei, taidan laittaa. Öljyä tilasin jo tynnyrillisen ja asennoiduin muutenkin uuden mopon vaatimalla tavalla. Eli ensi kesänä ajetaan vähemmän, mutta hauskuuskerrointa pitäisi olla enempi, huoltohommista kun pidän.

Onneksi olkoon uudesta pyörästä!
buttrock.gif

Ilman muuta kilpiin vaan niin käyttäminen sitten
helpottuu huomattavasti...jos se on uus niin siinähän ei pitäis olla onkelmia.

Dodiin, ei muuta kun käyttökokemuksia sitten kehiin...

Karkea arvio on että näistä kahdesta jokapäiväseen matka/hupi ajoon kottarainen on parempi...isompi pata ja sitä myöten matalampi viritysaste=kestävämpi..
wink.gif

buttrock.gif

En laita kilpiin, viime yönä päätin. Kokeillaan ensi kesä tota ratahommaa, miten siellä pärjää tämmönen polkupyöräilijä. Vaihdan sitten johonkin Vespaan, jos pitää palata kadulle.

Hyvin sisäänajettuna ostin. Jotain jänniä palikoitakin tossa on jo valmiiksi kiinnikin, vaikka osa jouduttiin ruuvaan irti köyhyydestä johtuen. Luistokykin ja öölinssi on kuulemma hyvät. Sponsoritarratkin on valmiina, joten niitäkään ei joudu ite ostamaan. Vähä on kyllä semmonen "helmiä sioille" olo, kun ensimmäiseksi harrastepyöräksi tommosen "joutu" ottaan  
lookaround_orig.gif
.

buttrock.gif

En laita kilpiin, viime yönä päätin. Kokeillaan ensi kesä tota ratahommaa, miten siellä pärjää tämmönen polkupyöräilijä. Vaihdan sitten johonkin Vespaan, jos pitää palata kadulle.

Hyvin sisäänajettuna ostin. Jotain jänniä palikoitakin tossa on jo valmiiksi kiinnikin, vaikka osa jouduttiin ruuvaan irti köyhyydestä johtuen. Luistokykin ja öölinssi on kuulemma hyvät. Sponsoritarratkin on valmiina, joten niitäkään ei joudu ite ostamaan. Vähä on kyllä semmonen "helmiä sioille" olo, kun ensimmäiseksi harrastepyöräksi tommosen "joutu" ottaan
lookaround_orig.gif
.
Ei muutakun fotoja esille!
cool.gif
cool.gif
cool.gif

Kait tosa jotain 50-60 välillä hepoja, liikaa mulle joka tapuksessa. Painoakaan en tiedä, tosta on poistettu sähköstartti sun muuta "turhaa". Meikänkin olemattomilla lihaksillakin ton jaksaa pukille nostaa eli ei liikaa.

Piti heti alkaa tuunaamaan kuitupalikkaa: Suoja

Kait tosa jotain 50-60 välillä hepoja, liikaa mulle joka tapuksessa. Painoakaan en tiedä, tosta on poistettu sähköstartti sun muuta "turhaa". Meikänkin olemattomilla lihaksillakin ton jaksaa pukille nostaa eli ei liikaa.

Piti heti alkaa tuunaamaan kuitupalikkaa: Suoja
cool.gif

Mitä toi matto on, mitä käytät esim. noissa suojissa? Twiili on vähän perseestä kun kuvio levii niin herkästi ja toi mun mielestä vähän siistimmän näköistäkin
cool.gif

Toi keltainen matto on ikävä kyllä tutumpaa
tounge.gif

Back