Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sami1024 sanoi:Öö, mitenkäs ajattelit ratkaista sen, että bensapumppu tuppaa olemaan siellä alkuperäisessä tankissa...?![]()

seppo02 sanoi:
oili sanoi:En minä tiedä, jos painovoima ei riitä![]()
oili sanoi:En minä tiedä, jos painovoima ei riitä![]()
TIJ sanoi:saako tankkiin pidempää letkua kiinni
oili sanoi:Tuo Stormin malli ei sitten käy, vaikka sitä ruiskuvehkeille myydäänkin. Tarve olisi vain käyttää konetta
MustaSurma sanoi:...no tuota, mitens ois ihan vaan "jokin" bensasäiliö lattialle, siihen motonetistä/biltsusta/fiksukselta tavan ruiskupumppu ja letkuilla bensatukkiin kiinni? Ja ruiskupumppu jatkopiuhoilla bensatankin liittimeen kiinni?
...ei kovin hankalaa, vai missaanko mä nyt jotain...?
E: miksi siinä muuten täytyy olla tankin banjoliitin? Ja minkäs näköinen se on?
sami1024 sanoi:Ehkä sille on syy miksi se on poistomyynnissä...Tosin en tiedä, onko sitten olemassa myös joitain ruiskupyöriä, joissa pumppu onkin tankin ulkopuolella, koska kyllähän autoistakin tuollaisia jonkin verran löytyy 90-luvulta. Mutta tosiaan tyypillisesti se noin 3bar paine sinne ruiskuun pitäisi tavalla tai toisella taikoa jotta kone käy.
specka sanoi:Sulla on siis letkussa banjoliitin, jonka oot valmis aukaisemaan?
Joo, on se ollut auki.Ei sieltä valunut bensaa oikeastaan yhtään. Se banjon pultti tulee kai suoraan pumpun runkoon.
oili sanoi:No banjoliitinhän on sellainen rengasmaisen juttu, jonka keskelle tulee reiällinen pultti.Helpointahan olisi liittää lisätankkiin koneesta tuleva letku.