Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä valitettavasti noin 20 minuutin aikana kirjoitetut viestit hävisivät kun jouduimme pulaamaan backuppien kanssa.Tämän takiako osa aamulla kirjoitetuista viesteistä siirtyi bittiavaruuteen?![]()
Puoli askia jää alle omavastuuosuuden.Juuh, mulla meni puolessa tunnissa noin ½ askia tupakkaa, kun hermostutti ORG!:in puute. Laitanko laskun suoraan pääylläpitäjälle?
Laskun voit laittaa kiintolevyn valmistajalleJuuh, mulla meni puolessa tunnissa noin ½ askia tupakkaa, kun hermostutti ORG!:in puute. Laitanko laskun suoraan pääylläpitäjälle?
Mahtoikohan hävinneiden viestien joukossa olla jotain korvaamatontaOnneksi hävinneiden viestien määrässä voidaan puhua vaan muutamista.
Ne eivät nykyisin enää näy. Ylläpidon suorittama muutos.Mulla ei näy edelleenkään etusivulla listaa paikallaolijoista, onks se tarkoituskin olla niin??
Ok!!Ne eivät nykyisin enää näy. Ylläpidon suorittama muutos.Mulla ei näy edelleenkään etusivulla listaa paikallaolijoista, onks se tarkoituskin olla niin??
Hyvä tietää mä ku ihmettelin samaaMulla ei näy edelleenkään etusivulla listaa paikallaolijoista, onks se tarkoituskin olla niin??