Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän se vois olla kun keskustelu on Kawasaki Talk osiossa??J a pyöräsi merkki oli...?
Juu tosiaan tuo tieto on se mikä tässä ny on kaikkein merkittävin. Juu pitää soitella liikkeet läpi jossain vaiheessa.([Sepi sanoi:@ Maalis. 03 2009,15:34)]6 tonnin huolto ei tosiaan ole suuri ja takuun kannalta ei vaadi merkkihuoltoa.
Huoltofirmoilla on yleensä näyttää maahantuojan/tehtaan taulukot huolloista. Eli mitä tehdään ja montako tuntia huolto vie. Ainakin itse olen aina etukäteen jo saanut tietää tuntiveloituksetkin osien lisäksi. Firmoilla voi lisäksi olla jokin minimiveloitus tunneista. 6 tuhannen huollossa todennäköisesti ei ainakaan uusissa Kawasakeissa vaihdeta edes öljyjä (12 tuhannen välein), joten sinänsä 1,5 h kuulostaa kyllä aika paljolta. Lisäksi, ainakin ZX10R:ssä oli 6 tuhannen huolto sellainen, ettei se vaatinut kawasakihuollossa käymistä. Eli periaatteessa itse tehtävä, ei edellytetty vietäväksi mihinkään liikkeeseen. Vain muutama tarkistuskohta.Pikku-Ninjan 6000 km huollosta Kalevan mp-huolto veloitti 1,5 h työtä (65 e/h). Eikö se ole aika paljon, meneekö 6000 km huoltoon muka noin kauan?
niin on mullekkin........Köyhälle on kaikki kallista.
Yksi loistovaihtoehto, eikä hinnalla käsittääkseni pilattu on Nokialla sijaitseva Ramitech , jos siis Nokia ei ole liian kaukana...Juu tosiaan tuo tieto on se mikä tässä ny on kaikkein merkittävin. Juu pitää soitella liikkeet läpi jossain vaiheessa.([Sepi sanoi:@ Maalis. 03 2009,15:34)]6 tonnin huolto ei tosiaan ole suuri ja takuun kannalta ei vaadi merkkihuoltoa.
Kiitoksia vaan vastauksista.
Tosi on.
Komppaan.. hoitaa gixxerit siinä missä Apriliat ja BMW:t (joihin erikoistunut)..
+1 Ramille.Yksi loistovaihtoehto, eikä hinnalla käsittääkseni pilattu on Nokialla sijaitseva Ramitech , jos siis Nokia ei ole liian kaukana...Juu tosiaan tuo tieto on se mikä tässä ny on kaikkein merkittävin. Juu pitää soitella liikkeet läpi jossain vaiheessa.([Sepi sanoi:@ Maalis. 03 2009,15:34)]6 tonnin huolto ei tosiaan ole suuri ja takuun kannalta ei vaadi merkkihuoltoa.
Kiitoksia vaan vastauksista.