Kyllä. Ainoastaan sellaiset toimenpiteet mitä en itse pysty tekemään annan huollon tehdä(esim. läppärunkojen synkat)Huoltaakos kukaan itse vielä takuun piiriin kuuluvia pyöriä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä. Ainoastaan sellaiset toimenpiteet mitä en itse pysty tekemään annan huollon tehdä(esim. läppärunkojen synkat)Huoltaakos kukaan itse vielä takuun piiriin kuuluvia pyöriä?
Olisi vielä pitänyt tähän toki täydentää, että miten liikkeet ovat suhtautuneet kulkupeliin takuuvikojen ilmaannuttua. Onko yskitty, kakisteltu, haistateltu vai peräti oltu ihan asiallisia ja pantu pyörä kuntoon, siitäkin huolimatta, ettei ole merkkiliikkeissä öljyjä vaihdeltu? Toisaalta takuun ulkopuolelle on usein rajattu kaikki kulutusosat, joten eipä se taida olla huolloista (tai huoltamatta jättämisestä) kiinni, jos jotain takuuseen menee (esim. takaiskari edellisessä pyörässä Z750...)...Huoltaakos kukaan itse vielä takuun piiriin kuuluvia pyöriä?
Samanlaisia kokemuksia. Merkkiliike nimitys ei mitään takaa. Valitettavasti.Minä ainakin korjaan ja huollan itse,tiedän ainakin että toimenpide on kunnolla tehty,ei toleranssilla:sinne päin.Joskus joutunut käyttämään takuukorjauksessa oikein kuulussa merkkikorjaamossa ja täytyy sanoa että kyllä sielläkin osataan tehdä päin persettä ettei moni peukalo keskellä kämmentä-tyyppikään siihen pysty.