Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite oon vaihtanu yhet tubelessit ja jonkun verran sisärenkaallisia ja mun mielestä tubelessit oli _huomattavasti_ helpommat vaihtaa rengasraudoilla. Se oli suorastaan hupia sen jälkeen ku sai renkaanIhan mielenkiinnosta kyselen, että miten, OULA, saat tubeless-renkaan vanteelle tai vanteelta ilman rengaskonetta? On nimittäin aika tiukassa tuo "bead"-osuus.
No myy mulle! Saat satasen tai oikein hyvästä enemmänkin. Turhaa sitä on siellä varastossa makuuttaaItse rupesin huoltamaan crossia viimekesänä ja kyseinen pyörä on vieläkin osina tuolla tallissa. :tsekkaatota:
Kyllähän sen kasaan sais jos vaan ottais itteä niskasta kiinni, mutta todennäköisesti jäis aikamoinen mutterikasa käteen. :enollutainakaanminä:
heh jooItse kun huoltaa niin tietää että on varmasti tehty muutakin kuin valohoitoa.rg:
Ihan tyhmää huoltaa itse! En ymmärrä mitä hienoo siinä onJuke kaivoi tosi vanhan threadin esiin. Hyvä!!![]()
Juuri näistä syistä näitä säilytetäänkin.
Vielä kun tästä saataisiin pikku riita aikaiseksi...![]()