• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huivipäinen endurokuski häiriköinyt Espoossa jo viikkoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Noklas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sami1024 sanoi:
Ihme mun mielestä on se, jos tällä julkisuudella enää pystyy pitämään säilytyspaikkansa piilossa ilmiantajilta.
Toivotaan parasta. Yllättävän hyvällä prosentilla nuo yleisövihjeet auttaa saamaan rikollisia kiinni, iha sama mikä rikos on kyseessä.

Pöyristyttäviä nua kotari kuskit siis ei minkäälaasia ajotapoja :blink::grin:

No onhan se hölömöä tuallaanen, mut kai seki on kivaa nii kauan ku jotaki sattuu :dunno:

raz sanoi:
Toivottavasti sattuisi prätkäpoliisi perään ja jäisi kiinni, mutta eipä noita eläviä poliiseja muutenkaan enää liikenteessä paljoa näy, niin ennen melkee voittaa lotossa kun sattuu prätkäkyttä perään.

Parin viikon sisällä on kyseisellä alueella näkynyt mp-poliiseja, samalla automatkalla jopa kaksi ämpeetä samaan aikaan eri paikoissa. En tiedä onko tapauksen takia vai sattumaa mutta niitä on näkynyt äskettäin enemmän kun koko kesänä.

sami1024 sanoi:
Ihme mun mielestä on se, jos tällä julkisuudella enää pystyy pitämään säilytyspaikkansa piilossa ilmiantajilta.

Joo, tulee kymmenittäin ilmoituksia " Täällä näin oranssin kotarin rivarin tallissa, oli hämäyksen vuoksi laittanut rekkarin takaisin, 51-KA".

Kuuleman mukaan on kotarin kisakrossi ja pyöränkäsittelystä päätellen ei mikään perusjonne vaan osaavampi kaveri. Toisesta suunnasta kuulin että olisi jäänyt kiinni.

Kannata kaikkia huhupuheita uskoa...

Koheltaja sanoi:
Kuuleman mukaan on kotarin kisakrossi ja pyöränkäsittelystä päätellen ei mikään perusjonne vaan osaavampi kaveri. Toisesta suunnasta kuulin että olisi jäänyt kiinni.

Kannata kaikkia huhupuheita uskoa...

Eipä siinä kauaa mene ennen kuin leipoo kiinni, pilaa tulpan tai muuten vaan muuttuu kevyesti työnnettäväksi, näin yhden KTM:n omistajana ounastelen.

No jos kuvitellaan sitten tämä kiinnijääminen:

Kaveri ajaa kadulla nopeusrajoituksen mukaista vauhtia ja keulimatta. Takaa tulee poliisiauto, joka sytyttää punavilkut.

Kaveri pysähtyy, vetää huivin alas naamalta , sitten konstaapelit tulee autosta ja ilmoittaa:" Nyt jäit kiinni. Ajoit ilman kypärää ja rekkarikilpeä ja olet keulinut ja kaahannut aiemminkin"

" Joo, kypärä on vielä faijalla lainassa pari viikkoa, kun mä tein rempaa tähän. Mitä eikö ole kilpeä? Ei helkkari, jäikö se illalla siihen risaan takaloksuun kuitenkin, kun vaihdoin sen? Nyt mun vaan piti vetästä ihan pieni testi, kun on remppa valmis. Joo täs on ajokortti ja pyörän rekkari on XX-XX, ja kilpi on sitten mulla tallissa"

Poliisit tarkistaa. " On se sun nimissä ja liikennekäytössä ja vakuutuksessakin"

"Mitä helkkaria??, en ole kahteen viikkoon tällä ajanut, en varmalla."

Ei jatkoon. Oman ylivertaisen ajotaidon osoittamiseen löytyisi laillisiakin paikkoja, vaarantamatta muita :shoot:

Tänä kesänä jouduin näkemään kyseisen kaverin ajamista livenä viitisen kertaa.:pissed:

Kaveri osaa todellakin ajaa ja käsitellä pyöräänsä, mutta iso asennevamma on kyseisellä noin parikymppisellä. Vain kerran ei aiheuttanut vaaratilannetta muille. Tuli silloin vastaan Mikkelän Lidlin kohdilla ja ajoi asiallisesti. Viittaisikohan asuinpaikkaan?
Toivottavasti kyseinen herra saataisiin pois liikenteestä.Tosin tuskin tuota kortin puuttuminen hidastaisi, jos sitä nytkään on.

Back