• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huippunopeutesi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janecky79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huippunopeutesi - Kuinka lujaa olet ajanut?

• 0-100km/h

Ääniä: 0 0,0%
  • 100-150 km/h

Ääniä: 2 11,8%
  • 150-200 km/h

Ääniä: 5 29,4%
  • 200-250 km/h

Ääniä: 3 17,6%
  • 250-300 km/h

Ääniä: 7 41,2%
  • yli 300 kmh

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    17
taitaa sitten ilman peilejä joku 330-340 km/h todellista nopeutta mennä (toivottavasti)...
Epäilen hieman, että menis Moto-GP pyörien kanssa samoihin vauhteihin. Nopea laitehan se 12R varmaan on, mutta ei sillä nyt kuitenkaan ihmeitä tehdä.
wink.gif

No niin, eli itse olen ajanut prätkällä reilu 200 km/h ja autolla vajaa 200 km/h. Kiirettä ei vielä tien päällä ole ollut...

Vauhtia löytyis, mut auto ei enää riitä...
sad_orig.gif
Pakko saaja pyörä alle ni voi taas tuntea vauhdin hurmaa....
wink.gif
Autollaki oon ajanu sen 200km/h mut mikäs tollases viehättää ku kauhee loota ympärillä
baaa.gif

Viime kesänä XX:llä 253 tutkaan lentokentällä.
Toivottavasti ens kesänä tulee muitakin naisia mukaan ajamaan... Poca jo vähän uhkaili...
062802jumpie_prv.gif

Raimoykkösellä viimekesänä lentokentällä tutkaan 249km/h mittari näytti jotain yli 280km/h eli noissa nopeuksissa mittari valehtelee jo jonkun verran...
Autolla mittarin pohjaan (lukemat loppui 280km/h)kyseessä viilattu 1986 Sierra Cosworth n.1.3barin paineilla (Voi vaan kuvitella paljon mittari heittoa tuossa vehkeessä)
No autolla ko.nopeus tuntui jo joltain (ts.rystyset valkosina kylmänhien karpaloidessa otsalla) Pyörän päällähän tuo vauhti ei sinällään miltään tunnu.
Hienoa ois päästä joskus yli kolmeasataa
buttrock.gif

Niin ehkäpä pieni tarkennus tässä tarpeen eli mulla ei ole onneksi tarvetta vaihtaa pyörän merkkiä kun on käynyt niin hassusti että olen jo sen parhaan löytänyt.  
sport05.gif

Tiedetään, tiedetään... kunhan kiusaan...
wink.gif

On se vaan kähäkkä peli! Nimim. Kokemusta on
062802moto_prv.gif

Mutta mä taidan vielä ens kesän ajella Hontalla omat ajoni, ei vielä ole vakuutusyhtiö tarjonnut 50 bonusta heti lähtövaiheessa...
033102ass_1_prv.gif
Eipä silti, kyllähän tuolla omallakin on ehtinyt.
buttrock.gif

Hyvin on ehtinyt vähemmälläkin vauhdilla (160 km/h). Ja jotain on tallentunut ympäristöstä verkkokalvollekin...

Autolla uskalsin Saksassa vetäistä 215 mittariin. Pyörällä on vähempi riittänyt. Ehkä jotain 140-150 paikkeilla.

sport05.gif

Saksassa baanalla 6. vaihteella rajoittajaan, sopivasti alamäki vielä sattu kohdalle...
cool.gif
Eli 300+ kun tuo huippunopeudenrajoitin on ohitettu.

299km/h mittariin, todellinen sit jotain...
Autolla tutkaan 146km/h ja kortti hyllylle ja auto oli MB 124 200 D automaatti. Et joutu vähä aikaa kiihdyttelee meinaa
tounge.gif

Back