• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huippunopeutesi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janecky79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huippunopeutesi - Kuinka lujaa olet ajanut?

• 0-100km/h

Ääniä: 0 0,0%
  • 100-150 km/h

Ääniä: 2 11,8%
  • 150-200 km/h

Ääniä: 5 29,4%
  • 200-250 km/h

Ääniä: 3 17,6%
  • 250-300 km/h

Ääniä: 7 41,2%
  • yli 300 kmh

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    17
Mittariin 299 jolloin todellista tutkan mukaan 279. Tämä siis lentokentällä ennen kun joku kerkeää kommentoimaan... Ja pyöränä -04 bleidi.

Nopeasti tuli koitettua tyhjällä motarilla jolloin gps rekisteröi nopeudeksi 233km/h mittarin näyttäessä 240km/h varaa olisi ollut kääntää kahvaa mutta auto näkyi horisontissa joten lopetin homman.
Pääseekö tänävuonna vielä jonnekkin lentokentälle rehellisesti kokeilemaan huippuja?

Eilen kävin ensimmäistä kertaa lentokentällä kokeilemassa. Alla oli täysin vakio rytkönen -05. Mittarissa oli 299, mutta tutkassa vain 275, tuntui kyllä että rajoittimeen ei ollut enää paljoakaan matkaa. Tuntui vain että porukka painoin paljon vanhemmilla vakiopyörillä vahintään sen 10 kmh kovenpaa...

201 on näköjään jäänyt navin muistiin ei sitä passaa kaahailla.
062802moto_prv.gif
vaan kaikessa rauhassa ja ihaillaan maisemia.

Varmaan juurikin karvan päälle kahta ja puolta sataa on menty, paljon kovempaa tuo pikkumopo ei kuljekaan, nälkä vaan tuppaa kasvamaan syödessä..

plexin takana suoralla 210kmh mittariin 650cc suzuki svllä. viimekesänä sillä pääsin 200 mut tänäkesänä tuo 210 oli jo ihan täysiä... ei vaan enempää kulje
062802moto_prv.gif

Kai tähän voi vastata vaikken itse ole ajanut. Kyydissä istunut päälle 200 vaihdissa. Mittarin mukaan 265, mutten sitten tiedä. En varmaan menisi uudelleen, odotan mielummin että omalla pyörällä tulevaisuudessa saa 200 rikki.  
wink.gif

Eipä oo tullu kokeiltuneeks.. Eikä nyt oikeestaa kiinnostakkaan.. Tykkään enemmän rauhallisest kurvailust, ku roikkuu tangossa teräsmies asennos..

Elikkä normaalisti ihan rajotusten mukaan. Ohituksissa saattaa hetkellisesti nousta. Veikkaisin et 150-160km/h käyny huipussaan.

Mut voishan sitä joskus kokeilla jossain missä ei muuta liikennettä!!
biggrin.gif

oon päässy karvan verran päälle 160km/h mittarin mukaan ja pyörän maksimit manuaalin mukaan on 170km/h. En vääntäny kuitenkaan punarajalle ja kyseessä on aika pullee kuski....
lookaround_orig.gif

Eipä se ajo niin miellyttävää enää siinä vaiheessa ollu joten se riittää mulle ainakin toistaseks. Sen sijaan kiihtyvyyttä sais olla enemmän. Pyöränä kawasaki ninja 250R.

Perstuntumalta ja kamun pyörän mittarin mukaan vanha hondani kulki sellaista kahtasataa. Itse en tärinöiltä kyennyt/kerennyt mittareita tulkkaamaan... Soralla säälittävät 120 km/h
062802jumpie_prv.gif

Eilen ajoin täysii. GPS näytti 213km/h. Ehkä olisi pari kilsaa vielä kirinyt, jos olisi tietä riittänyt.

Back