• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

huippunopeusmittausta 19.6 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jax
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elokuussa on Joensuun lentokenttäajot (http://www.lentokentta.info/), jonne voisi koettaa päästä. Hinta on 60€, joka kuulostaa aika paljolta, mutta en minä järjestyskuluista mitään ymmärräkään.
...mutta voin kertoa, että kelien ollessa kohilhan, tuolle rahalle saa vastinetta; pelkkiä moottoripyöriä ja määrä rajoitettu, joten pääsee sielunsa kyllyyestä vetämhän
thumbs-up.gif
Suosittelen.

nimim. viime kesänä kaheksan vetoa Joensuussa eli voi kokkeilla eri "tyylejä" ja alakaa saamhan juonesta vähän paremmin kiinni

Jes, tänään varmistu et meikä pääsee sittenki lähteen tuonne Hallin tapahtumaan ajaan Busaa
tounge.gif
.
Lyödään kaverin kans mopottimet vuokrapakuun ja matkaan. Jes.

:orgmp:olis tällästa menoa hallissa.pääsee koittamaan mitä ne wessat menee.olin itse viimevuonna mukana,ihan kiva päästellä niin että morgoonit soi.matka on 1600m.eli nopeusmittaustapahtuma.com  jos haluu ajamaan, täytyy varata paikka etukäteen.eikun messiin!!!
062802jumpie_prv.gif
Heh, taitaa kuitenkin mennä niinkuin ennenkin elikä portillakin maksetaan ja lähtöjärjestys sitä mukaan kun ajelee lähetyspaikalle jonoon.
Lues tuolta maksuista ja lähtöjärjestyksestä.

http://www.nopeusmittaus.com/

Tuoltahan se lähtöjärjestys pitäisi tosiaan selvitä. Oma maksu on hoidettu yli 7 viikkoa sitten, mutta nimeä ei ole vieläkään listoille ilmestynyt. Piti sitten käydä Lappeenrannassa ajamassa, kun ei tiennyt, että onko sitten Hallissa ajovuoroa vai ei. On sanomatta selvää, etten tule rikkomaan mitään nopeusennätyksiä, mutta olisi vaan ollut kiva tietää pääseekö siellä Hallissa edes ajamaan kentällä, jos keli ei ole ongelma.

Näiden tapahtumien järjestäminen on varmasti todella hankalaa, mutta jos ottaa homman hoidettavaksi, niin onko tuo informointi sitten liian iso homma tehtäväksi?

Edit: aikaa olikin mennyt jo yli 7 viikkoa.

Mitenköhän tuolla on tuo ajomeininki?
Meinaan ku näyttäs olevan että meikä on heti tuossa ekaryhmässä, ja se starttaa klo 12. Niin sitä mä vaan mietin että kun järjestäjä lupaa 3 ajokertaa ja ajajia on tuossa ryhmässä yli 40, niin ajetaankohan ne kaikki 3 ajokertaa heti tuossa klo12 porukassa? Vai pitääkö sitä "siirtyä" jonon hännille ja odotella seuraavan kerran ajovuoroa klo 17 porukan jälkeen?
Viimevuonna toki olin ajamassa tuolla, mut mä lähin heti ekavedon jälkeen kotia kohti ku tuplax petti pahemman kerran,taunus.
Joten en jääny kahteleen menoja sen enempi ,niin en tiedä milloin ois seuraava ajokeikka ollu.

Kuulin juttua että kaikki kolme vetoa saa "putkeen" mutta tosiaan jos osallistujia 40 jo ekassa ryhmässä niin en kyllä tiedä miten tunnissa saa pyöritettyä 120 ajokertaa. Pyöräthän tuon yhden kerran vetää about 40 sekuntiin, jopa alle, mutta vähänkään laiskemmilla kotiloilla menee reilusti pidempään. No sittenpähän näkyy.

Kelit näyttää nyt La olevan siinä ja siinä, pääseekö ajamaan.  
bawling.gif

Mites tosta tiedotetaan jos ei ajeta, koska ei tonne huvin vuoksi viittisi pöristellä? Itsellä vuoro klo 18 porukassa. Ja riittääkö yksi pisara taivaalta sateeksi ja jos rata on hieman kostea klo 12, mutta kuivuisi n. tunnissa?

Kelit näyttää nyt La olevan siinä ja siinä, pääseekö ajamaan.  
bawling.gif

Mites tosta tiedotetaan jos ei ajeta, koska ei tonne huvin vuoksi viittisi pöristellä? Itsellä vuoro klo 18 porukassa. Ja riittääkö yksi pisara taivaalta sateeksi ja jos rata on hieman kostea klo 12, mutta kuivuisi n. tunnissa?
...sovi jonku tutun kanssa, joka ehkä aikasemmin vuorossa, että mitenkäs on kelit pelipaikalla...tai ellei tuttuja, niin soita vaikka minulle. Olen eka vuorossa ja ajelen joka tappauksessa paikalla yhentoista maissa.

Puhelinnumero on nollaviisnolla 422 6190

Järjestäjät eivät kait tiedota sen kummemmin kun paikan päällä tekevät ratkasun mahollisesti sataessa. Kenenkään intresseissä ei kuitenkhan ole lähtiä vetämään ommaa huippuaan märkään keliin. Kyllähän sitä tosin kiihyttää rauhallisesti ja päätyy varmasti kovaan noppeuthen, mutta kun pitäisi saaha vielä pysähtymäänki ennenku kenttä loppuu...

edit: ja mikäli keli näyttää totaalisen märältä ilman mahollisuutta kuivua (vaikka tuulta luppailee mukavasti lämpimän keli lisäksi) niin eikhän järjestäjät päivitä sen nopiasti sivuillekin?

voihan vitalis, ainakin näin aamusta näyttää ilmatieteen laitos aika paskaa keliä lauantaille jämsään. Saapa ny nähä mitä tästä tulee,pääseekö ajaan ollenkaan,prkl.

biggrin.gif
no näin ne ennusteet muuttuu. No nyt on muuttuunu sen verran että näyttää taas hyvälle, eli ei pitäs sataa. Heh. No katellaan mitä tuleman pitää.

Toivotaan, että olisi kuivaa keliä ja ettei aikataulut k*sis, niin pääsisi
062802moto_prv.gif
!

Mä taisin olla ainoa Trumppa kiitoradalla? Parhaalla vedolla 234, muut kaksi 224 ja 226. Ei ollut Sprint RS puolikatettuna ihan tähän touhuun suunniteltu peli, mutta hauskaa oli silti  
smile_org.gif

Hienosti järjestetty tapahtuma, pisteet järjestäjille! Ei ruuhkasta tietoakaan, vaikka sitä aluksi pelättiinkin, eikä tarvinnut kauaa jonotella. Soden munkit oli ainoa mitä olis voinut vielä toivoa...

Oli siellä joku muukin Triumphi ja veti ainakin siinä vedossa mitä mä katsoin 249. Tais olla se +900cc Daytona.

354, 358, 360....

Tyytyväinen voi olla! Ei vissiin Corvette miehet menneet ihan yhtä lujaa?

Tutkat ei järjestäjillä riittäneet kuin 350 nopeuteen, nopeudet mitattu v-box/driftboxilla... Muilla "epävirallisilla" mittareilla vielä kovempia nopeuksia...

TODELLA hyvin järjestetty tapahtuma, kiitokset siitä!!

Back