Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitat kai merkin lisäksi myös mallia?Ei millään pahalla mutta ei kyllä kiinnosta mennä etes kokeilemaan kun tietää valmiiksi että se top 10. lista täyttyy yhden merkin edustajista.![]()
Vboxia tai performance boxia on ainakin pyörissä kiinni, jolloin ajosta saadaan luotettava nopeus vaikka tutka ei lukemaa antaisikaan. Samalla tutkittavaksi jää myös kiihtyvyyskäppyrä.
ei saa olla noin negatiivinen lyön vaikka vetoa että top5 on ainakin 2 merkkiä tai en nyt vetoa kuiteskaan mutta usko on kova. rahat likoon tuohon 2jorma2:seen.Ei millään pahalla mutta ei kyllä kiinnosta mennä etes kokeilemaan kun tietää valmiiksi että se top 10. lista täyttyy yhden merkin edustajista.![]()
Jos Kawasaki-leiristä löytyy samanlainen yhteishenki nopeusajoon mikä tuolla Busa-uskonnon keskuudessa vallitsee, niin kyllä alkaa Kasavikojakin 10 sakista löytyä.Ei millään pahalla mutta ei kyllä kiinnosta mennä etes kokeilemaan kun tietää valmiiksi että se top 10. lista täyttyy yhden merkin edustajista.![]()
aivan sama mitä mopoja siel kärjes on,omat rajat vaan rikkomaan,ainakin itellä oli hauskaa vetää niin paljon ku oma wessa menee,jäi kyl vähän nälkä, jos viel vähän kovempaa pääsis.ihan makeeta oli katella ku ammattilaiset veti,kumi palaa ja petrooli haisoo..itse seuraan noita litrasia,tais yks yli 300 ylittäjä olla?busa tai kawa,aivan sama!!kuhan ei nokka pystyssä mennä,tulee rupia persiiseen. Ilman muuta testamaan.. am am am.. Itekkin kun aloittelin 1995 tuota kenttäajojuttua niin ei sillä 250cc gammalla hirmu kärkeen päässy.. Vasta 2003 pääsin sit top 2.seen. Nykyisin yritän järjestää tapahtumaa että muut pääsis kokeilee omia rajojaan turvallisesti.Ei millään pahalla mutta ei kyllä kiinnosta mennä etes kokeilemaan kun tietää valmiiksi että se top 10. lista täyttyy yhden merkin edustajista.![]()
jee,jee.niinkun profiilissa lukee,polkupyöräilijä.Ilman muuta testamaan.. am am am.. Itekkin kun aloittelin 1995 tuota kenttäajojuttua niin ei sillä 250cc gammalla hirmu kärkeen päässy.. Vasta 2003 pääsin sit top 2.seen. Nykyisin yritän järjestää tapahtumaa että muut pääsis kokeilee omia rajojaan turvallisesti.Ei millään pahalla mutta ei kyllä kiinnosta mennä etes kokeilemaan kun tietää valmiiksi että se top 10. lista täyttyy yhden merkin edustajista.![]()
No hitto ois kyllä taas mukava lähtä kokeileen omia rahkeita miten pärjää.
Mut ku harmikseni tuli jo kokeiltua kiihtyvyyttä tuossa kylän raitilla ja lisenssi meni seriffille ,niin taitaa jäädä lentokenttäajot mun osalta aika hiljasiksi tältä suvelta. Ja kerkesin jo maksaakki tuonne Halliin.
MUTTA, ei sieltä vielä oo seriffi soittanu ja kertonu kuinka kauan se haluaa ihailla mun kuvaa kortista ja pimittää sitä multa.
Toivottavasti vain 1kk niin sitte kerkeen mukaan karkeloihin.
mopo pakuun ja ratalle,ei tuolla hallissa kortilla ajeta,suljettu alue.ainut poliisi, jos paikalla, seisoo mittari kädessä.joukolla pitään hauskaa,ja sit bilettään tammepereel,eiköhän siellä joku paikka tälläsille mopo vänttyröille löydy,onko kellään tiedossa joku hyvä mesta miss vois pitää vaikka jatko bileet? ja härskisti 4:nen rikki,näillä mennään,vähempään ei voi tyytyä!Taxi 911 1580cc Twingas saatiin tälle keväälle ekaa kertaa käyntiin tänään. Ja on aika härskin kuuloinen käydessään! 19.6!
...ovat tähän mennessä päivittäneet niitä kahdesti...ja valitettavasti tuo jollain sivuillansa oleva spostiosoite ei toimi. Ainakhan minulla.kuinka nopeasti/hitaasti tuonne lähtölistaan uudet nimet päivittyvät? ois vaan kiva tietää että onko maksu tullut perille.?
sanoi:Olin jo maksamassa osallistumismaksua, mutta tulipa sitten huomattua samalle päivälle osuva hääkutsu. Ei mahda mitään, ensi kerralla koetetaan päästä paikalle.
Bongasin tänään, että Lappeenrannan kentällä on toinen huippunopeusajotapahtuma (http://www.liy.fi/). Innostuin tietenkin heti, mutta taas liian nopeasti. Samalle päivälle on tyttöystävän valmistuminen, aikamoista sattumankauppaa sanon mä.sanoi:Olin jo maksamassa osallistumismaksua, mutta tulipa sitten huomattua samalle päivälle osuva hääkutsu. Ei mahda mitään, ensi kerralla koetetaan päästä paikalle.
Mä kerkesin jo maksaa ja prkl kutsu (ei varmaankaan samat häät) tuli postitse.![]()
Ei viitti ottaa suvun vihoja päälle ja onneksi noille mittauksille näyttää olevan muutama muukin vaihtoehto tänä kesänä.