Minun täytyy myöntää että itsekkin halusin todella tietää mihin minulle entuudestaan tuntemattoman tuotteen oikea luokitus riittää käytössä ja jos joku on kokeillut jo sitä, millaiset kokemukset siitä on jo kommenttien kanssa.Otsikoin hieman väärin avaamani teeman totta puhutRace-nesteellä ja tavallisella ei ole mikään pieni ero. Esim. autossa radalla normineste kiehahtaa todella nopeasti; turvallisuusriski.En ole suositellut mitään toin vai esille muutaman vähemmän jauhetun tuotteen, kun aina on samat jutut ja tuotteet, se on kuin olis nauha jäänyt pyörimään.Ainakin saatiin sitten tietää mikä katu motoristille ainakin riittää.Olen pahoillani asiasta että toin esille teeman jos toisenkin näkökannan...Sen nyt kyllä huomaa mitä pahennusta se herättää osassa foorumin hemmoista!Oliko sinulla suosituksia myös kypäristä, ajoasuista, ketjurasvoista jne. Rengas ja jarruneste neuvot tässä onkin jo saatu.
Tein tuon jutun ihan tarkoituksella pientä polemiikkiä aiheutaakseni ja olen täysin tietoinen mitkä tuotteet riittävät vaativaankin katuajoon tai vain race käyttöön...
Mua vain vituttaa kun tota race paskaa aina syötetään niin hieman kokemattomammat motoristit ostaa liian kalliita tavaroita joita ne ei tarvitse ja tuhlaa rahansa niihin turhaan.sitten kuin jotkut rupeavat haukkumaan heti aiheen kirjoittajaa yms yksi asia ainakin tuli hyvin selville että noitten rajujenja asiaan kuulumattomien kommenttien antajat ovat täysiä akkoja hame pitäis niille ostaa...
Osaakohan ne supermiehet edes ajaa pyörillään kun näemmä enemmän kiehuu kuskit kuin niiden jarrunesteet.Todellinen hyöty race ja hyvienkeskiverto tuotteiden välillä on vain kuitenkin muutamien prosenttien luokkaa joidenkin henkilöiden kohdalla ei hyötyä ole lainkaan Hyvää juhannusta etukäteen Terveisin![]()
Katso viestiketjun kommentteja on siellä paljon asiallisiakin kannan ottoja
![]()
Tässähän kritisoitiin sitä, että ehdotit norminestettä kilpailukäyttöön, jossa ei ole mitään järkeä. Jos tarkoitit "tavantallaajaa" ja/tai katuajoa, niin olisit sitten esittänyt asiasi eri tavalla. Esim: "Tavallinen hyvä jarruneste katuajoon".
Esitit asiasi näin: "Tässä olis jotain uutuus tuotetta jarrujen ainaiseen lämpö ongelmaan" -> siihen tuo ei nimenomaan auta. Jos on lämpöongelma (että keittää), niin race-neste kestää selkeästi paremmin.
Kirjoitit myös: "Hyvä vaihtoehto motonetin motulin kamppeille.Käytetään paljon rapakon takana Nascar, moto- GP ym.Tehty erittäin vaativiin olosuhteisiin Törmäsin ko.tuotteeseen kun sitä oli kisamiehillä käytössä ja kommentit olivat todella positiivisia ........." -> Tästäkin saa sen kuvan, että tuo on suositeltu tuote kisakäyttöön, vaikka ei ole.
Eli kyllä tässä ihan aiheesta kritisoitiin, katso peiliin![]()
Toki tiedän enemmän tunnetut tuotteet jo vuosien takaa niissä ei mitään uutta...Mutta kuitenkin Hyvää juhannusta etukäteen kaikille
Parhain Terveisin
positiivistä juttua kuinkin tässäkin ketjussa tuli ja minullekkin joistain asioista tarpeellista tietoa lisää myös. ei nämä niin haudan vakavia juttuja ole. siis ko. kampe on hyvä katunesteeksi that s it
Kuitenkin tämän voimakkaita kommentteja ja kannanottoja sisältäneen viestiketjun jälkeen punosletkujen saavuttua ja niitä asentaessani laitoin pyörääni myös Motulin BRF jarrunesteet
Katso viestiketjun kommentteja on siellä paljon asiallisiakin kannan ottoja