jarska
MP-Ratanuorikko
Mulla kävi niin että tilasin automobile Oy nimiseltä firmalta Nivalassa Honda Goldwing 1200:n.Maksoin myyjän vaatiman käsirahan eli puolet ostohinnasta.Kauppiaalla on nettisivuilla hyvät kuvat pyörän vaurioista ja vakuutti että niistä huolimatta pyörä on muuten loistavassa kunnossa ja ajettu vain 54tkm.Edelleen myyjän vakuutettua että tuo pyörän kotiovelle ja jos ei miellytä ei ole pakko ottaa ja rahat palautetaan kokonaisuudessaan.Sitten pyörän viimein saapuessaan todettiin sen olevan todella kehnossa kunnossa:ruosteita ja hapettumia joka puolella,maalit lohkeilleet,yms.Lisäksi starttimoottori jumiutui eikä enää startannut kuin hädintuskin lisävirralla.Kuulemma juuri osti uuden akun! Ei tullut kauppoja ja kauppias otti tilinumeron ja lupasi palauttaa rahat. Muuten meni hyvin mutta vähensi summasta 10% täysin omavaltaisesti! Tiedusteltuani asiaa on kuulemma näyttömaksu välillä Nivala-Kempele,250€
?
Myönsi vielä itse ettei moisesta oltu sovittu. Eihän tuo nyt kauhea summa ole mutta en kyllä anna periksi...tapellaan!
Ps. On näköjään muuttanut sivuilleen nuo kehumansa kilometrit nyt viisastuneena MAILEIKSI kuten ne olivatkin eikä kilsoja
Myönsi vielä itse ettei moisesta oltu sovittu. Eihän tuo nyt kauhea summa ole mutta en kyllä anna periksi...tapellaan!
Ps. On näköjään muuttanut sivuilleen nuo kehumansa kilometrit nyt viisastuneena MAILEIKSI kuten ne olivatkin eikä kilsoja