Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ainakin Suzukilla ajelen ihan yleisillä maanteillä. Siis ainakin tähän asti olen pysynyt niiden valkoisten raitojen välissä, jotka merkkaavat ajorataa."Keskustelua, joka jollain tavalla edes liittyy moottoripyöriin..."
ei ole, vaan vitun kivaa!Itse ainakin Suzukilla ajelen ihan yleisillä maanteillä. Siis ainakin tähän asti olen pysynyt niiden valkoisten raitojen välissä, jotka merkkaavat ajorataa."Keskustelua, joka jollain tavalla edes liittyy moottoripyöriin..."
Saivartelu on helvetin hauskaa...?!?
Koska X-vähemmistö ei jätä mopoja rauhaan niin kyllä tämä keskustelu liittyy silloin jollain tavalla myös moottoripyöriin."Keskustelua, joka jollain tavalla edes liittyy moottoripyöriin..."
jos palataan taas moottoripyöriin..tässä näistä vähemmistöjen korukaupittelusta itä-suomessa!
sanoi:Nurmeksessa ja Valtimolla nähtiin tiistaina iltapäivällä hurja takaa-ajo, kun sormuksia kaupitellut ulkomaalainen seurue pakeni poliisia kuutostietä kohti Kajaania.
Kahden pakenevan auton takaa-ajoon osallistui enimmillään kuusi poliisiautoa, joukossa myös partio Kajaanista. Pakenijoiden vauhti kohosi Kajaanintiellä 180 kilometriin tunnissa.
sanoi:Takaa-ajo jatkui Valtimolle, jonka keskustaan pakenevat autot kääntyivät.
- He ajoivat keskustan läpi niin hurjalla vauhdilla, että tien hidastetöyssyissäkin vauhti oli yli 80 kilometriä tunnissa, sanoo Tuohiniemi
sanoi:Soratiellä välillä karkuunkin päässeet autot löytyivät lopulta Valtimon perukoilta Pirttimäeltä metsäautotien päästä
sanoi:Autoissa olleet viisi miestä, kaksi naista ja 3-vuotias lapsi tuotiin Nurmeksen poliisiasemalle, josta he pääsivät illalla vapaaksi.
- Molempien autojen kuljettajille ojennettiin 60 euron sakkolaput, joita he pitivät ankarana rangaistuksena, sanoo Tuohiniemi.
Ei siinä mitään virhettä ole, nämä kaverit kun olivat ulkomaaneläviä niin sakotkin ovat "vähän" eri luokkaa kuin meillä Suomalaisilla.Voiskos tossa olla vihre .. 60 päiväsakkoa kuulostais uskottavammalta...
No jopas on... Meillä kävi tässä työpaikalla alkukesästä joku ukko, joka sanoi sieltä Hollannin nurkilta olevansa. Kauppas kattiloita ja veitsiä, kun oli kuulema tehdas lopettanut ja loput tavarat piti saada pois. Ei taida mennä poikien kattilat hyvin kaupaksi...Ei sitä tarvii kauas lähteä kun jo pihalle tulevat..uusi iso s80 volvo hollannin rekkareissa ja hyvin siististi pukeutunut mies, kaiketi hollantilainen kysyi kiinnostaako kattilat ja veitset...tietysti ammattilaatua.Oli juuri sanojensa mukaan messuilta tulossa ja pomo oli sanonut, että myy tavarat huomattavalla alennuksella pois.Näyttihän ne siisteiltä, mutta ei oikein kolahtanut.Olin pari päivää sen jälkeen parkissa ympyrä talon vieressä, kun joku toinen äijä teki samaista kauppaa melkein vieressä...myös ulkolainen ja siististi pukeutunut ja kallis mersu alla.Tuli mieleen, että ko. herroilta voi veitsien lisäksi löytyä myös kohtalainen rikosrekisteri.
Ei kait tämä ihan moottoripyöriin liity...
Miulle nämä samaiset Hollannin miehet yrittivät myös kesällä myydä samoilla tarinoilla keittiövermeitä. Olin mopoa pesemässä ja totesin vaan rahojeni menevän pyörään eikä kattilat kiinnosta. Mieleen ei kyllä tullut että olisivat huijareita, taidan olla hyväuskoinen hölmöNo jopas on... Meillä kävi tässä työpaikalla alkukesästä joku ukko, joka sanoi sieltä Hollannin nurkilta olevansa. Kauppas kattiloita ja veitsiä, kun oli kuulema tehdas lopettanut ja loput tavarat piti saada pois. Ei taida mennä poikien kattilat hyvin kaupaksi...Ei sitä tarvii kauas lähteä kun jo pihalle tulevat..uusi iso s80 volvo hollannin rekkareissa ja hyvin siististi pukeutunut mies, kaiketi hollantilainen kysyi kiinnostaako kattilat ja veitset...tietysti ammattilaatua.Oli juuri sanojensa mukaan messuilta tulossa ja pomo oli sanonut, että myy tavarat huomattavalla alennuksella pois.Näyttihän ne siisteiltä, mutta ei oikein kolahtanut.Olin pari päivää sen jälkeen parkissa ympyrä talon vieressä, kun joku toinen äijä teki samaista kauppaa melkein vieressä...myös ulkolainen ja siististi pukeutunut ja kallis mersu alla.Tuli mieleen, että ko. herroilta voi veitsien lisäksi löytyä myös kohtalainen rikosrekisteri.
Ei kait tämä ihan moottoripyöriin liity...