Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimituskulut ovat 17e Suomeen, sähköpostilla kysäisin.Kokemuksia ei ole, kun ei tuota kielipäätäkään löydy. Ilmoittele miten homma sujui, jos meinaat tilailla. Itseänikin kiinnostaisi, kun hinta on parisataa suomalaista halvempi. Tuolle mun putkelle toimitusaika oli 12-14 päivää.
Jos osaat kieliä, niin osaatko sanoa, että onko tuo UVP hinta toimitettuna vai mikä tuo ylimääräinen vajaa kolmekymmentä euroa on?
e: Kiitos googlen kääntäjän, niin saksakin jo alkoi sujumaan. Tuohan oli ovh-hinta ja kolmekymppiä halvempi on "sinun hintasi". Toimituskuluja en kyllä löytänyt.
Itse laitoin eilen postia, että mistä voisin tilaustani seurata. Eivät ainakaan vielä ole vastanneet. Tosin ei luottokortiltakaan ole vielä rahaa hävinnyt.Tilasin tuolta putket Ducati Monsteriin toukokuussa. Toimitusajaksi ilmoittivat netissä 7-8 päivää. Heinäkuussa peruutin tilauksen, kun selittelyiden lisäksi ei tullut mitään konkreettista. Onneksi maksoin PayPalin kautta että sain rahani takaisin nopeasti. Saattaahan olla että oli vaan vaikea tapaus mun osalta ja sulla menee kaikki ok.
Mitäs MIVVillesi tapahtui?Mivvillä usein toimitusaika on vähintään 14 päivää, ja tehdas on kuulemma jälleenmyyjille suositellut että turha tilata hyllyyn mitään etukäteen.
Näin ainakin minulle valiteltiin kun kyselin kesäloman alussa hajonneen Mivvin perään uutta. Kaikki diilerit Suomesta Somaliaan (kyllä, soitin Belgia/Hollanti/Ranska/Saksa/Tanska läpi) valittelivat samaa.
No, tuo Mivv meni päreiksi ihan lopullisesti ja lähtee pian Italiaan tehtaalle josta tulee uusi tilalle - toki tarpeettomana kun on Termit jo pöhisemässä. Nekin on italiasta mutta sillä erotuksella että kestävät.