Tarkoitinkin olemusta sanalla "mopo"
kyllähän monet pärrät jättää monet nelipyöräiset taakse... riippuu matkan pituudesta; varttimaili, 100m vai kymmenen,'
ja fillarillakin jättää monen auton taakse aika pitkänkin matkaa, ja voi menettää ehkä korttinsakin, puhumatta hengestään.
nelipyttyset 600:set on kierretättäviä vinguttimia, joissa ei ole vääntöä laisinkaan. yksi pyttyinen 600:nenkin on kivempi minusta.
ja mieluumin laittaisin ehkä tonnin lisää ja ostaisin 900:sen hornetin kummitus
Niin, ainahan voi isompaan ja isompaan siirtyä. Ja tosiaan mulla on nyt kiikarissa yksi nimenomainen yksilö, joka sattuu oleen kuussatanen. Mutta haluan vielä kuulla et mitä muita perusteita tolle on että 900 ois niin paljon parempi kuin 600? Nimenomaan nyt minun kannaltani, ei sinun.
No itsehän alunperin kyselit syitä että miksi olisit ostamatta
En nyt oikein osaa ottaa kantaa kuin itseni tuntemuksista että miksei... ja kerroin että miksei, kun kysyit täällä syitä.
kun 600:nen on minun mielestäni vähän rimpula, ja minä ostaisin 900:sen. Olen kyllä ajanut molempia... 600:sta varmaan 10km ja 900:sta 10000km.
Ja onhan se hyvä että on edes yksi tällainenkin mielipide.
Diilistä sitten tiedä.. onhan täälläkin kirjoiteltu ettei noi mopot oikeen mene kaupaksi, ja huomaahan sen kun nettimotoa on seurannut parisen vuotta. halvallahan noita saa, mutta ostaisin kuitenkin sen josta pidän enkä sitä jonka saan halvalla.
Eli nythän on ostajan markkinat ja talvi tulossa... hinnat senkun laskee aivan varmasti.
Ja veikkaan kyllä yleensäkin että käytettyjen pyörien hinnat tulee radikaalisesti tippumaan, maa on täynnä saksasta uitettuja ja ruuvattuja pelejä....