• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Höpinää motorismista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moto-Guppe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tounge.gif
biggrin.gif
Hyvä Guppe!

Hyvä Moto-Guppe toi oli tosi loistava kirjoitus
062802jumpie_prv.gif

Sulla tuntuu tosiaan olevan tota kirjailijan vikaa
smile_org.gif

Jotenkin musta tuntuu ett nyt mulle nauretaan...
veryangry.gif

Eiks me Guppe sovittu ett jätät sen mun sliparin vaihdon pois tosta jutusta, kaiken muun mä hyväksyin elämänkerrassani...
blush.gif

Asiallista tarinointia...
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

Hyvä tarina, ja tuota Jakkea löytyy juurikin niistä mopottomistakin "asiantuntijoista" joista kirjoitin itse. Joskin olen myös kohdannut mopon omistavista, tai joilla on ollut kaveri pyörä päivän lainassa... Tuo pitäisi oikeastaan printata ja laittaa jakeluun ko tyypeille
wink.gif

Hieno tarina ja aika monta Jakkea löytyy meistä jokaisesta. Tekstistä ei selvinnyt kuinka vanha Jakke on. Kuitenkin ikä on myös tarinan Jaken kompastuskivi. Epäilen, että kunhan Jakke tuosta kasvaa niin huomaa, että maailma ei olekaan niin pieni ja muitakin asioita täytyy ottaa huomioon.

Tarinasta vielä sen verran, että minusta tuo sopisi mainiosti esim. autokoulun mp-kortin ensimmäiseksi tunniksi.

Hieno kirjoitus. Noita jakkejahan tapaa melkein joka päivä, jos ei täällä, niin siten livenä essonbaareissa.

Koko Jakke on vain kermaperseisten homosohvakuskien katkeraa vastaiskua pommittajien metallitotuudelle! Terv. tehoputki lyö tulta!!!
baaa.gif

Back